Asuntolaina mistä pankista helpoiten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Maalaispankeista kuulemma saa helpommin kuin kaupunkilaispankeista. Itellä ei kyllä oo kokemusta maalaispankeista, mutta näin oon kuullut. :whistle:

Tuttavaperhe sai pikkukunnan osuuspankista vajaa 100000?, mies osa-aikatöissä ja vaimo työtön, joka vasta saanut luottotietonsa kuntoon...uskomatonta tänä päivänä

Alkuperäinen kirjoittaja 180 000:
Meillä Op, enkä vaihtaisi pois. Paras palvelu, parhaat ehdot.

meillä kans. Toinen asuntolaina jo, lisäksi remppalainaa. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Asiat hoituu tosi hienosti sähköpostitse oman pankkineuvojan kanssa. Erittäin tyytyväinen olen.

Alkuperäinen kirjoittaja 180 000:
Meillä Op, enkä vaihtaisi pois. Paras palvelu, parhaat ehdot.

Meillä myös Op, joka antoi lainan vaikka itse kotona ja puolisolla ei vakityö. Muissa pankeissa oli huono palvelu eikä toivettakaan lainasta. Meillä siis pienen paikan pankki. Siirsin tilinikin Op:iin eikä palvelusta ole kuin positiivista sanottavaa :)

Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet. Meille sampo tarjos 175 000e (+pienin marginaali) muista pankeista vastaus ollut sama 150 000e. Op:stä ei olla kysytty, saatiin viimeks niin epäkohteliasta palvelua!!

Alkuperäinen kirjoittaja lilja:
Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet.

Näin mäkin luulen. Mä olen ollut ikäni OP:n asiakas ja olen jo kaksi lainaa sieltä saanut ja ottanut. Muualtakin olisi saanut, mutta ehdot ja edut ei yltäneen LÄHELLEKÄÄN osuuspankkia. Mies tosin ollu ikänsä Nordean asiakas (tai sen edeltäjän tai sen edeltäjän) ja siellä ehdot olis ollu kaukana siitä mitä op:sta saatiin.

Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet. Meille sampo tarjos 175 000e (+pienin marginaali) muista pankeista vastaus ollut sama 150 000e. Op:stä ei olla kysytty, saatiin viimeks niin epäkohteliasta palvelua!!

Tämä väite ei pitänyt meidän kohdalla paikkaansa. Eli sampopankista oli turha haaveilla edes vaikka on ollut minun omapankkini lapsesta lähtien. Op otti avosylin vastaan ja mun puolesta Sampo saa kadota huonoine palveluineen sinne missä pippuri kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Maalaispankeista kuulemma saa helpommin kuin kaupunkilaispankeista. Itellä ei kyllä oo kokemusta maalaispankeista, mutta näin oon kuullut. :whistle:

Tuttavaperhe sai pikkukunnan osuuspankista vajaa 100000?, mies osa-aikatöissä ja vaimo työtön, joka vasta saanut luottotietonsa kuntoon...uskomatonta tänä päivänä

jos on saanut vasta luottotietonsa kuntoon on samalla viivalla kuin sellanen jolla ei ole mitään merkintöjä koskaan ollu..

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet.

Näin mäkin luulen. Mä olen ollut ikäni OP:n asiakas ja olen jo kaksi lainaa sieltä saanut ja ottanut. Muualtakin olisi saanut, mutta ehdot ja edut ei yltäneen LÄHELLEKÄÄN osuuspankkia. Mies tosin ollu ikänsä Nordean asiakas (tai sen edeltäjän tai sen edeltäjän) ja siellä ehdot olis ollu kaukana siitä mitä op:sta saatiin.

Me taas vaihdettiin osuuspankista Nordeaan asuntolainan vuoksi. Olimme osuuspankin asiakkaita, mutta silti saimme sieltä surkean lainatarjouksen. Olin silloin äitiyslomalla eikä töistä ollut tietoa. Miehellä oli työpaikka. Lainaa ei kylläkään tarvittu kuin noin 30 % talon hinnasta.

Seuraavakin laina otettiin Nordeasta. Molemmilla kerroilla Nordea ja Sampo tarjosivat kumpikin lainat yhtä hyvillä ehdoilla. Osuuspankki oli selkeästi huonompi.

meillä kokemus että säästöpankki.. ihmettelen vieläkin että nordea ja osuuspankki sanoivat kokonaan ei lainalle kun oli henkilötakaajat ja lainasumma 70 000e sekä miehellä jo vuosia ollut sama vakituinen työpaikka plus luottotiedot kunnossa. Ongelma oli vaan se että minä kotihoidontuella 2 veen lapsen kanssa..tosin tää oli -03 vuonna.

Yhteistyössä