S
sani
Vieras
Onko pankeilla samat "säännöt" siitä ,että kuka saa asuntolainan ja kuka ei? Mistähän sais "helpoiten"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Maalaispankeista kuulemma saa helpommin kuin kaupunkilaispankeista. Itellä ei kyllä oo kokemusta maalaispankeista, mutta näin oon kuullut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Jos on tarpeeks takaisinmaksukykyä niin sen lainan saa ihan mistä pankista vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 180 000:Meillä Op, enkä vaihtaisi pois. Paras palvelu, parhaat ehdot.
Alkuperäinen kirjoittaja 180 000:Meillä Op, enkä vaihtaisi pois. Paras palvelu, parhaat ehdot.
Alkuperäinen kirjoittaja lilja:Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet.
Alkuperäinen kirjoittaja lilja:Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet. Meille sampo tarjos 175 000e (+pienin marginaali) muista pankeista vastaus ollut sama 150 000e. Op:stä ei olla kysytty, saatiin viimeks niin epäkohteliasta palvelua!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Maalaispankeista kuulemma saa helpommin kuin kaupunkilaispankeista. Itellä ei kyllä oo kokemusta maalaispankeista, mutta näin oon kuullut.![]()
Tuttavaperhe sai pikkukunnan osuuspankista vajaa 100000?, mies osa-aikatöissä ja vaimo työtön, joka vasta saanut luottotietonsa kuntoon...uskomatonta tänä päivänä
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja lilja:Uskon että omasta pankista saa aina parhaan tarjouksen eli sieltä minkä asiakas olet.
Näin mäkin luulen. Mä olen ollut ikäni OP:n asiakas ja olen jo kaksi lainaa sieltä saanut ja ottanut. Muualtakin olisi saanut, mutta ehdot ja edut ei yltäneen LÄHELLEKÄÄN osuuspankkia. Mies tosin ollu ikänsä Nordean asiakas (tai sen edeltäjän tai sen edeltäjän) ja siellä ehdot olis ollu kaukana siitä mitä op:sta saatiin.