O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Eikö se muka ole normaali ikä ottaa asunto-/talolainaa?
Alkuperäinen kirjoittaja jepsulle!:Se on järkevän ihmisen päätös! Kyllä näin jälkikäteen ajateltuna munkin olisi kannattanut ottaa laina jo nuorena, eikä vasta 30-vuotiaana. Mitäs väliä, jos sitten muuttaakin! Sitten vaan myy asunnon jne.
Alkuperäinen kirjoittaja -:itse otin asuntolainan 19-vuotiaana. kannatti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Olin 21, kun otettiin asuntolaina, mies oli 22. Asuttiin asunnossamme onnellisesti 6 vuotta, jonka aikana asuntojen hinnat nousivat aika kivasti ja me saimme lainaa maksettua pois hyvän summan. Samalla summalla olisimme asuneet vuokralla, emmekä saaneet mitään itselle. Kun myimme asunnon aloitettuamme oman kodin rakentamisen, teimme 30000 euroa myyntivoittoa ja lisäksi sen, mitä olimme jo lainaa pois maksaneet. Kiva pesämuna! Saimme opintolainat ja autolainan maksettua pois ja vielä jäi rahaa ylikin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulle kaveri (pari vuotta vanhempi, itse ensimmäistä asuntoaan ostamassa) tokaisi, että ei todellakaan tossa iässä kannata vielä mitään lainoja ja pysyviä asioita ees harkita.
Sitä jäin ihmettelemään.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulle kaveri (pari vuotta vanhempi, itse ensimmäistä asuntoaan ostamassa) tokaisi, että ei todellakaan tossa iässä kannata vielä mitään lainoja ja pysyviä asioita ees harkita.
Sitä jäin ihmettelemään.
Vähän pisti naurattamaan tuo "pysyviä asioita".. mulla on kaksi lasta, olen naimisissa ja asuntolainakin löytyy.. ikää tuli kesällä 23v täyteen.. B)