Asunnon kattoon on tullut selkeitä merkkejä vesivahingosta ja taloyhtiön päivystäjä hylkää kaikki puhelut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinne pitäisi ilmoittaa näistä. Huomattiin tilanne ensimmäisen kerran perjantain ja lauantain välisenä yönä ja yritettiin jo silloin soittaa tuloksetta. Hetki sitten toisen kerran ja taas puhelut hylättiin. Kaikesta päätellen tilanne pahenee jatkuvasti. Miksi huoltoyhtiöt hoitaa hommansa näin huonosti?
 
vierailija
Ilmoitus omistajalle. Sähköpostia isännöitsijälle. Sähköpostia ja/tai sähköinen ilmoitus huoltoon, jos sellainen kanava on olemassa. Ja sitten vaan soittoa sinne huoltoon jatkuvasti kunnes vastataan. Valitettavasti asiat eivät aina mene niin kuin Strömsöössä, mutta pakko tuollainen on saada hoidettua.
 

Yhteistyössä