Asumistuki ja velat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pienituloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos katsotaan pitkäaikaiseksi velaksi. Mutta ainoastaan siinä tapauksessa että teillä on omaisuutta. Velat ei siis "lisää" tuen määrää, ainoastaan vähentää omaisuuden "merkitystä" . (siis jos sulla on 50 000 omaisuutta ja 50 000 velkoja, niin omaisuus ei silloin pienennä tukea)... ymmärsiköhän kukaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Totta kai saa lisää tukea....Mitä enenmään vaan luottoa.Ne voidaan hei tietty maksaa poiskin yhteiskunnan varoista:)


Taas näitä ilkeitä katkeria elämäänsä tympääntyneiden kommentteja. Ei yhteiskunta maksa kenenkään velkoja, ei asumistuen eikä toimeentulotuenkaan muodossa. Ei edes asuntovelkaa.

 

Similar threads

Yhteistyössä