Asumistukenne on lakkautettu 1.6 alkaen - Ei selitystä miksi kunnes selvis kun soitin VI-**N KELAAN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoitaja

Vieras
Soitin Kelaan kun sain päätöksen että asumistuki lakkautetaan mutta ei lukenut paperissa miksi.

Toimitin asumistuen tarkistusta varten tositteita kun olen ollut YPPH hoitajanana ja lastenhoitosopimukset olivat liitteinä, niissä näkyi hoitomaksu kokonaisuudessaan.

Tää Kelan virkailija joka oli tehnyt päätöksen sanoi että EI SAANUT NIISTÄ MITÄÄN SELVÄÄ.
Olin että WHAT !! Ei saanut siis selvää lastenhoitosopimuksista jotka yksityisen päivähoitajien omat sopparit vain täydennettynä ja selvästi lukee mikä on hoitomaksu kuukaudessa.

Nyt pyysi virkailija että ota vanhemmilta A4:selle allekirjoituksella ja tiedoilla hoitomaksu !!

Ei helvetti voiko noin nuijia ihmisiä siellä Kelassa oin olla... Kyllä olis kirveellä töitä....

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Soitin Kelaan kun sain päätöksen että asumistuki lakkautetaan mutta ei lukenut paperissa miksi.

Toimitin asumistuen tarkistusta varten tositteita kun olen ollut YPPH hoitajanana ja lastenhoitosopimukset olivat liitteinä, niissä näkyi hoitomaksu kokonaisuudessaan.

Tää Kelan virkailija joka oli tehnyt päätöksen sanoi että EI SAANUT NIISTÄ MITÄÄN SELVÄÄ.
Olin että WHAT !! Ei saanut siis selvää lastenhoitosopimuksista jotka yksityisen päivähoitajien omat sopparit vain täydennettynä ja selvästi lukee mikä on hoitomaksu kuukaudessa.

Nyt pyysi virkailija että ota vanhemmilta A4:selle allekirjoituksella ja tiedoilla hoitomaksu !!

Ei helvetti voiko noin nuijia ihmisiä siellä Kelassa oin olla... Kyllä olis kirveellä töitä....

Lisäyksenä vielä että KELA MAKSAA Yksityisenhoidon tuen mulle suoraan ja se näkyy kyllä myös niillä :)

No mäkin muistan joskus tapelleeni, kun piti tuoda tietoja tulosta ja yritin sitten selittää, että mun ainoat tulot olivat kelalta saatuja (opintotuki jne). Muidu vaan jatkoi jankkaamistaan siitä, että jotain tositetta pitäisi olla. Mä sitten kysyin, että poistunko ovesta ulos, tulen takas ja pyydän laput mun tuloista sulta, poistun ulos ja tulen takas ja palautan ne samat laput? Eipä tarvinnut toimittaa mitään tulolappuja sen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ihana:
hoitaja :/ onko sulla vapaapaikoja tuon kiireellä lapseni hoitoon sulle kun puhut niin nätisti :(

Meinasin ite ihan samaa, hiiteen kasvatustieteilijät, kun lapset voi viedä hoitoon tämän tasoiselle perhepäivähoitajalle!

Yhteistyössä