Asufetissit

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ymmärtänyt että on olemassa kaikenlaisia asufetissejä, niin poliisia, palomiestä, lolitaa ja nahkakumiosastoa. Kas kun ei joku kiihotu zombieasusteistakin. Vai tekeekö niin?

Minulla miehenä on herännyt viime aikoina yksi erikoinen juttu, joka ei kuitenkaan ihan yhtä erikoinen ole ymmärtääkseni kuin tämä nahkakumiosasto. Olen ihan kuumana amerikkalaisiin countrytyttöihin. Koristeelliset farkut, buutsit, stetsonhattu ja punainen tai sininen ruutupaita, kuuminta hottia. En jotenkin tahdo ajatella asiaa liian seksuaalisesti (vaikka kyllä se on sitäkin), vaan näen tuollaisessa naisessa myös toimeen tarttuvan ripeäotteisen naisen joka pitää huolta jälkeläisistään ja antaa miehenkin olla mies vaikka vasara pysyykin kädessä, siis täydellistä romanssi- ja vaimomateriaalia. Vaikka tyttöystävää ei tällä hetkellä olekaan, jotenkin suurin haaveeni on että tuleva sellainen voisi esiintyä vaikka kahden kesken minulle tuollaisena, jos ei sentään yleisesti. No farkut ja ruutupaita sinänsä tuskin herättävät kenenkään huomiota, mutta en tahdo tietenkään ketään pakottaa pukeutumis- ja musiikkimuottiin mitä hän ei koe omakseen.

Mitä mieltä etenkin naiset ovat tällaisesta, onko tämä jotain mentaalipuolen fantasioita vai ihan romanttinen tapa yrittää toteuttaa seksuaalisuuttaan?

Yhteistyössä