astuin naulan päälle eikä rokotukset kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei ole rokotettu ties herran aikoihin. Olen saanu haavoja, astunu ties mihin ja kesällä mua puri kissa(kissa oli sairas). Eläinlääkäri käski hakeutua ensiapuun, mutta en menny. Ei siitä mitään tullu. Hengissä vieläkin...myös kissa(eikä pure enää kun ei ole kipeä).

[QUOTE="jenni";30334075]Mua ei ole rokotettu ties herran aikoihin. Olen saanu haavoja, astunu ties mihin ja kesällä mua puri kissa(kissa oli sairas). Eläinlääkäri käski hakeutua ensiapuun, mutta en menny. Ei siitä mitään tullu. Hengissä vieläkin...myös kissa(eikä pure enää kun ei ole kipeä).[/QUOTE]Ja ylpeilet vielä omalla tyhmyydelläsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30334073:
Onko todellakin niin että aikuiset ihmiset eivät huolehdi rokotuksistaan?

En halua ylimääräisiä myrkkyjä elimistööni. Kuten ketjussa aiemmin on mainittu on ko. rokote turha ja hyödytön. Valitettavasti valtaosa ihmisistä on peloteltu niin totaalisesti, että kiltisti kävelevät piikille 10v välein, sen enempiä kyselemättä onko se tarpellinen tai turvallinen.

[QUOTE="äityli";30334100]En halua ylimääräisiä myrkkyjä elimistööni. Kuten ketjussa aiemmin on mainittu on ko. rokote turha ja hyödytön. Valitettavasti valtaosa ihmisistä on peloteltu niin totaalisesti, että kiltisti kävelevät piikille 10v välein, sen enempiä kyselemättä onko se tarpellinen tai turvallinen.[/QUOTE]Onneksi olen ottanut asioista selvää ja voin käydä piikillä ihan oman terveyteni ja hyvinvoinnin kannalta. Sääli heitä jotka eivät välitä itsestään.

[QUOTE="äityli";30334100]En halua ylimääräisiä myrkkyjä elimistööni. Kuten ketjussa aiemmin on mainittu on ko. rokote turha ja hyödytön. Valitettavasti valtaosa ihmisistä on peloteltu niin totaalisesti, että kiltisti kävelevät piikille 10v välein, sen enempiä kyselemättä onko se tarpellinen tai turvallinen.[/QUOTE]

Laitatko faktaa Tetanus-D:n haitoista, kiitos?

[QUOTE="äityli";30334100]En halua ylimääräisiä myrkkyjä elimistööni. Kuten ketjussa aiemmin on mainittu on ko. rokote turha ja hyödytön. Valitettavasti valtaosa ihmisistä on peloteltu niin totaalisesti, että kiltisti kävelevät piikille 10v välein, sen enempiä kyselemättä onko se tarpellinen tai turvallinen.[/QUOTE]

Just joo. Sinun vuoksesi tietyt taudit sitten voivat levitä eteenpäin.

Clostridium tetani (jäykkäkouristuksen aiheuttaja) on TODELLA yleinen bakteeri mm. maaperässä. Rokottaminen kyseistä bakteeria vastaan ei ole turhaa. Vaan juuri siksi ihmisissä esiintyy jäykäkouristusta tai tetania niin vähän Suomessa, koska suurin osa äkykkäistä ja huolehtivaisista ihmisistä pistää suojauksen kuntoon. Bakteeria on yleisesti ympäristössämme, mutta me muut olemme osanneet suojautua sitä vastaan.

Just joo. Sinun vuoksesi tietyt taudit sitten voivat levitä eteenpäin.

Clostridium tetani (jäykkäkouristuksen aiheuttaja) on TODELLA yleinen bakteeri mm. maaperässä. Rokottaminen kyseistä bakteeria vastaan ei ole turhaa. Vaan juuri siksi ihmisissä esiintyy jäykäkouristusta tai tetania niin vähän Suomessa, koska suurin osa äkykkäistä ja huolehtivaisista ihmisistä pistää suojauksen kuntoon. Bakteeria on yleisesti ympäristössämme, mutta me muut olemme osanneet suojautua sitä vastaan.

Itse asiassa, ko. bakteeri kuuluu lähes jokaisen meidän suoliston normaaliflooraan...

[QUOTE="äityli";30334022]En ole ottanut 21 vuoteen, enkä ota. Lapsena ihan tarpeeksi olen saanut myrkkypiikkejä. Täysin turha rokote on jäykkis...[/QUOT

Toivottavasti et sitten matkustele ja tuo reissuilta tauteja tänne Suomeen...

[QUOTE="viola";30334162][QUOTE="äityli";30334022]En ole ottanut 21 vuoteen, enkä ota. Lapsena ihan tarpeeksi olen saanut myrkkypiikkejä. Täysin turha rokote on jäykkis...[/QUOT

Toivottavasti et sitten matkustele ja tuo reissuilta tauteja tänne Suomeen...[/QUOTE]

Olen matkustellut, viimeeksi pari vuotta sitten. Mutten enää, kun kävi tapaturma, eikä ole varaa.

Yhteistyössä