Assarin ullakko eilen. Pöllit TAAS tuoleja viereisestä pöydästä että pääsisit seurueesi kanssa syömään. Miksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sulla sitten riittää ongelmia päivästä toiseen. Elämäsi olisi paljon mieluisampaa jos alkaisit nauttia omasta elämästä etkä vain käyttäisi ja miettisi muiden tekemisiä.
 
vierailija
Mietipä ap omaa käytöstäsi esim. ainejärjestön kokouksessa (vain yksi esimerkki!) ja sitä miksi lopulta sait porttikiellon sinne. Ehkäpä sitten keksit vastauksen myös siihen miksi se tuoli viedään pöydästäsi.
 
vierailija
Pidäthän mielessä että nauran partaani kun joku seurueestasi saa koronan ja tartuttaa kaikki.
Mistä seurueestani? Mä olen ollut koko viikonlopun kotona kaupassa käyntiä lukuunottamatta. En edes tiedä mikä paikka on Assarin ullakko. Joku ravintola Helsingissä? Asun satojen kilometrien päässä Helsingistä.

Mä vain kommentoin sitä miltä vaikutelman näistä sun jatkuvista kitinöistä saa.
 
vierailija
Mietipä ap omaa käytöstäsi esim. ainejärjestön kokouksessa (vain yksi esimerkki!) ja sitä miksi lopulta sait porttikiellon sinne. Ehkäpä sitten keksit vastauksen myös siihen miksi se tuoli viedään pöydästäsi.
En ole saanut porttikieltoa mihinkään.
Se ainejärjestö toimii kuten suljettu klubi ja ne sopii etukäteen ketkä otetaan hallitukseen. Yhtälailla kokouskutsut lähetetään somessa tai sähköpostitse yksityisesti että sinne eksyisi mahdollisimman vähän ulkopuolisia häiritsemään.
 
Mistä seurueestani? Mä olen ollut koko viikonlopun kotona kaupassa käyntiä lukuunottamatta. En edes tiedä mikä paikka on Assarin ullakko. Joku ravintola Helsingissä? Asun satojen kilometrien päässä Helsingistä.

Mä vain kommentoin sitä miltä vaikutelman näistä sun jatkuvista kitinöistä saa.
Assarin ullakko on ainakin opiskelijaravintola Turussa, suoraan yliopistonmäen alapuolella.
 
Ei se ole pöllimistä jos siirtää vapaana olevan tuolin omaan pöytään. Edellyttäen että tuoli on vapaa eikä esim jonkun joka on vaikka vessassa käymässä.
Yleensä kuitenkin sitä kysästään sopiiko tuolin ottaa tai huikataan jotain jotta pöydässä olevalla on tilaisuus ilmoittaa ettei tuoli ole vapaa. Tosin tästä aloituksesta ei käy ilmi onko pöytä jonka äärestä tuolit on otettu, ollut kokonaan tyhjillään. Jos näin on niin sitten sopii viedä vaikka kaikki tuolit.

Parempi kai että seurue on omassa pöydässään pöpöineen kuin että yksi tai useampi heistä tulee vieraan pöytään vapaille tuoleille istumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä