ASO+raha asiansa polttanu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa kellään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoa kellään

Vieras
Eli UO vie oman osuuden palkasta. Pystyn sillä elää kohtaisesti. Maksan vuokraa 600e. Nyt tarjottiin ASO-asuntoa ja rahoituskin järjestyis yksityisen ihmisen kautta. Eli ASO summa kasassa.

Mutta vaikeuttaako tuo UO:lle menevä summa mitenkään asopäätökseen, vuokra olis tuossa 100e pienempi.

Muita??

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa kellään;26653213:
Eli UO vie oman osuuden palkasta. Pystyn sillä elää kohtaisesti. Maksan vuokraa 600e. Nyt tarjottiin ASO-asuntoa ja rahoituskin järjestyis yksityisen ihmisen kautta. Eli ASO summa kasassa.

Mutta vaikeuttaako tuo UO:lle menevä summa mitenkään asopäätökseen, vuokra olis tuossa 100e pienempi.

[QUOTE="Niinpä";26653478]Sitä paitsi verottajakin kiinnstuu jos saat niin suuren summan jostain ikään kuin lahjoituksena.Vai miten meinasitte sen kikkailla?[/QUOTE]

Lainalla? Voihan sitä lainata keneltä haluaa rahaa. Ei verottaja siihen puutu.

Ei ne asolla ole kiinnostuneita sun ulosotoista. Ainoastaan siitä, että vastike maksetaan ajallaan.

Jos palkasta menee joka kk UO:hon niin voiko UO silti tehdä jotain jos on omissa nimissään aso-asunto ja yksityinen ihminen on lainannu tuon asomaksun?

UO jäljellä n 8000e ja ASOmaksu on 18tonnia

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa kellään;26653213:

Kukaan?

UOTE=toinen kyselijä;27107125]Jos palkasta menee joka kk UO:hon niin voiko UO silti tehdä jotain jos on omissa nimissään aso-asunto ja yksityinen ihminen on lainannu tuon asomaksun?

UO jäljellä n 8000e ja ASOmaksu on 18tonnia[/QUOTE]

Mä oon vastaavassa tilanteessa soittanut ulosottomiehelle ja hän sanoi, että kunhan asiasta sovitaan ja ulosottoon tulee sovitusti rahaa, niin aso-asuntoa ei ulosmitata. Mulla tosin ei oo kovin isoa summaa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ketään?;27107486:
Kukaan?

UOTE=toinen kyselijä;27107125]Jos palkasta menee joka kk UO:hon niin voiko UO silti tehdä jotain jos on omissa nimissään aso-asunto ja yksityinen ihminen on lainannu tuon asomaksun?

UO jäljellä n 8000e ja ASOmaksu on 18tonnia
[/QUOTE]

En mitenkään jaksa uskoa että olisivat kiinnostuneita tuosta, jos hyvällä vauhdilla ja ajallaan hoidat maksut uo:lle. Sehän vaatisi ihan järjettömiä järjestelyitäkin heiltä että sitten saisivat sen rahan sieltä ulos.

Tarvitsee soittaa ja kysyy, tosin mulla on aina onnistunut UO:n kanssa asiat hyvin muttA SOITAN SILTI

[QUOTE="vieras";27107505]Mä oon vastaavassa tilanteessa soittanut ulosottomiehelle ja hän sanoi, että kunhan asiasta sovitaan ja ulosottoon tulee sovitusti rahaa, niin aso-asuntoa ei ulosmitata. Mulla tosin ei oo kovin isoa summaa siellä.[/QUOTE]