viittikkö pyllistää?? :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hey:tunge se havupallo sinne missä ei päivä paista
Tällä tyypillä on vähän huono päivä tänään, kun joka ketjussa pitää vittuilla. Tapu tapuAlkuperäinen kirjoittaja hey:tunge se havupallo sinne missä ei päivä paista
voin kyllä lahjottaa vaikka koko kuusen sinne sulle jos kerran noin tykkäätAlkuperäinen kirjoittaja hey:ehottomasti, nautintoo iltapäivään
Omituisia fantasioita joillakin.Alkuperäinen kirjoittaja hey:tunge se havupallo sinne missä ei päivä paista
palloissa mul on sellanen ruskee askartelupallo (en muista nimee) ja sit sen ympäril kanaverkkoa, saa pallot sit talteen kun jaksaa nyppiä oksat pois, ni saa seuraavakski vuodeks.Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mulla pajusta tehty kranssinpohja..ja palloihin löysin kanaverkkoa tontin laidalta..
enpäs ole nähnykkää...Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Missä se ohje nyt taas on kun tiimarin sivuilta joku joskus laittoi tänne, sellanen rautalanka kehikko, sydämen muotonen, rautalankaa kiedottu sellasen styroksisen sydämen ympäri... mä en löydä millään. :snotty: Joku oli sellasen ite tehnykki...
tarkoitat siis varmaan oasispalloa? varmaan hyvä, mutta en usko, että kestää enää jatkokäyttöä. tahtoo olla aika heikkoa matskua se...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:palloissa mul on sellanen ruskee askartelupallo (en muista nimee) ja sit sen ympäril kanaverkkoa, saa pallot sit talteen kun jaksaa nyppiä oksat pois, ni saa seuraavakski vuodeks.Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mulla pajusta tehty kranssinpohja..ja palloihin löysin kanaverkkoa tontin laidalta..
kranssipohjia mul on kaks ympyrä ja sydän, kai rottinkia ( jotain vanhoja kransseja mistä on jo kaikki muu poissa) ja sit ajattelin kokeilla ihan tollasen paksun rautalangan ympärille
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Missä se ohje nyt taas on kun tiimarin sivuilta joku joskus laittoi tänne, sellanen rautalanka kehikko, sydämen muotonen, rautalankaa kiedottu sellasen styroksisen sydämen ympäri... mä en löydä millään. :snotty: Joku oli sellasen ite tehnykki...
juu just sellanen, kyllä se kestää kun jätin siihen sen muovin päälle ja sit on viel se kanaverkko tukemassaAlkuperäinen kirjoittaja jeps:tarkoitat siis varmaan oasispalloa? varmaan hyvä, mutta en usko, että kestää enää jatkokäyttöä. tahtoo olla aika heikkoa matskua se...Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:palloissa mul on sellanen ruskee askartelupallo (en muista nimee) ja sit sen ympäril kanaverkkoa, saa pallot sit talteen kun jaksaa nyppiä oksat pois, ni saa seuraavakski vuodeks.Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mulla pajusta tehty kranssinpohja..ja palloihin löysin kanaverkkoa tontin laidalta..
kranssipohjia mul on kaks ympyrä ja sydän, kai rottinkia ( jotain vanhoja kransseja mistä on jo kaikki muu poissa) ja sit ajattelin kokeilla ihan tollasen paksun rautalangan ympärille
itse olen tehnyt useita kymmeniä havupalloja n. 10cm halkaisijalta olevaan styrox-palloon ja on kestäviä. rautalangan olen pujottanut kaksinkerroin läpi ja taittanut päät, niin ei pääse tippumaan läpi..