Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lapsettoman korviin kuulostaa.. aivan kauhealta. Olette luopuneet kaikesta kivasta ja saaneet tilalle siivousta, ruoanlaittoa ja univelkaa. Valinta, jota en vain pysty käsittämään!
Mutta kun kukaan ei ikinä kerro, mitä se on mitä sitten saa "älyttömästi takaisin". Siksi se kuulostaa lapsettoman korviin vain joltakin kliseeltä, jolla lohdutellaan itseä ja samassa tilanteessa olevia... Että "onhan tässä myös hyvät puolensa", kun on tabu sanoa että ei muutes ole, väärä valinta tuli tehtyä mutta koska se on peruuttamaton niin pakko uskotella itselleenkin että se olikin oikea.
Joku "lapsen hymy" kun kuulostaa todella mitättömältä palkkiolta, kun ei sille itse laske juuri mitään arvoa (se hymy kun on pelkkää eloonjäämisbiologiaa, hymyllä vauva/lapsi varmistaa sen että saa vanhemmaltaan hoivaa. Sen takana ei ole mitään oikeaa tunnetta tai rakkautta).
Ku aikaa on rajallinen määrä, milloin voi rauhassa tehdä asioita, niin pitää valita mitä haluaa tehdä. Olen sarjojen katselun sijaan valinnut juoksemisen, käsityöt ja palapelit.En ehkä myös jaksa keskittyä enää kaikenmaailman höpinöihin, koska olen sosiaalisessa työssä ja lopun aikaa sosiaalisen ukkelini ja lasten kanssa, niin nautin hiljaisuudesta.
![]()
Kirppareilla käyn minäkin, mutta en enää lorvehdi siellä puoltapäivää saati että kävisin monella kirpparilla perä perää. Mies opiskelee ja on töissä, joten lapset on käytännössä aina mukana, niin ei sitte viitsi niitä siellä juoksuttaa.
Mutta väliaikaista kaikki on vaan. Joskus mulla on aikaa kaikkeen tohon enemmäb, kuin haluisin, joten nautitaan näistä.
Nyt puuron keittoon!![]()