asiasta kukkakeppiin: meidän perhettä vaivaa dementia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Juu, mä ja mies unohdellaan koko ajan jotain. Torstaina tuli mulle tekstiviesti jossa esikoisen opettaja kyseli syytä miks en tullut tapaamiseen. No, olin tietty ihan täysin unohtanut koko jutun :ashamed: .

Mies taas oli ihan viime tingassa muistanut yhden tärkeän työjutun...mutta onneks kuitenkin lopulta muisti.

No tänään oli esikoisen luokkakaverin synttärit. Ja me unohdettiin ne täysin. Rupateltiin jotain miehen kanssa ja yhtäkkiä mies muisti ne... tosi noloa :ashamed: :ashamed: . Laitoin toki viestiä pojan äidille ja pyysin anteeksi, mutta harmitti vietävästi.

Hitto vie, tää on tosi ärsyttävää :snotty:

B) Voi että..meillä unohdetaan ihan kaikki tärkeät jutut mutta kaupasta muistetaan aina limu ostaa--vois unohtaa tollasen eikä esikoisen diabeteslääkäriä. :laugh: Tai just noita kaverin synttäreitä, opettajan tapaamiset... :hug: Been there!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan tuttu ilmiö vauvaperheessä..

Näinhän se on.
Nimim. täällä on kolme dementikkoa

Mutta ärsyttävää |O :headwall:

Niin, mutta kun ei voi mitään!!!! :snotty:

Ihan sama. Minä ja poika ollaan nyt hävitetty avaimet ja puhelimet kumpainenkin ihan pienen ajan sisällä ja ihan järjettömistä paikoista löytyneet. Ja eilen aamulla unohdin laittaa töihin lähtiessä rintsikat :o

Yhteistyössä