"Asiantuntijat" AV:lla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NuoriAikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NuoriAikuinen

Vieras
Mä en palstaile tuolla AV:llä, mutta saatan piruuttani nykyään joskus käydä pikaseen silmäilemässä millaisia otsikoita siellä on...

Kaiken sen muun p.askan keskellä siellä tuntuu olevan kovastikin tällaisia "asiantuntija vastaa kysykää".. eli siis
"gynekologi paikalla kysykää"
"lakimies paikalla kysykää niin vastaan"
"lestadiolainen paikalla kysykää"
tyylisiä otsikoita..

Ihmetyttää etteivät tänne ole vielä moiset "asiantuntijat" rantautuneet, täällä on ollut lähinnä vaan näitä ennustajapuolen tapauksia liikenteessä... :D

muoks: typot pois<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 01:32 vilpertti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 01:31 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
siis ku tännehän ei asiantuntijoita kaivata... jokaselle osaalueelle löytyy kyllä ns. asiantuntijoita :whistle:

säkös sen pimu päätät????

jollaki on tainnu kiristää hiukka tuo pipo yölläki... ;) ei ymmärrä sitä huumoria mikä tuoon sisältyy :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 01:26 NuoriAikuinen kirjoitti:
Mä en palstaile tuolla AV:llä, mutta saatan piruuttani nykyään joskus käydä pikaseen silmäilemässä millaisia otsikoita siellä on...

Kaiken sen muun p.askan keskellä siellä tuntuu olevan kovastikin tällaisia "asiantuntija vastaa kysykää".. eli siis
tyylisiä otsikoita..

Ihmetyttää etteivät tänne ole vielä moiset "asiantuntijat" rantautuneet, täällä on ollut lähinnä vaan näitä ennustajapuolen tapauksia liikenteessä... :D

muoks: typot pois

Älä valehtele-sä oot sielä jatkuvasti ja sliti et raukka ymmärrä et ne on provoja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 01:26 NuoriAikuinen kirjoitti:

tyylisiä otsikoita..

muoks: typot pois

Älä valehtele-sä oot sielä jatkuvasti ja sliti et raukka ymmärrä et ne on provoja

Niin tuota mitähän luulit mun noilla lainausmerkeillä tarkoittavan?! Mun mielestä "asiantuntijat" on eri asia kuin asiantuntijat.. hölömö! Sieltä rivien välistä saa myös lukea vai etkai sä nyt ihan oikeasti ymmärtänyt että olisin meinannut että siellä ihan oikeasti kävisi jotain asiantuntijoita? Voi pyhä yksinkertaisuus ja paholaisen kolminaisuus..

Hain tuolla nyt sitä takaa että outoa ettei moiset provot ole tänne Kaksplussallekin vielä tunkeneet leikkimään asiantuntijaa..

Yhteistyössä