Asianajajaan otettu yhteys

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Josko kohta alkaisi nämä tapaamis / kuljetus tappelut saamaan pisteen.
Lastenvalvoja myöntelee meitä molempia, ei saa aikaiseksi edes alustavaa sopimusta.
Minä joustan ja pompin kuin jojo, kaikki menee hyvin niin kauan, kun vain jaksan joka päähän piston exältä sietää.
No, se sietokyky loppui nyt. 8 vuotta olen yrittänyt, en jaksa enää..

Ainoa mikä hirvittää, on se, että kuinkahan kalliiksi tuo asianajaja meille tulee :ashamed:
Vai onko se varattomille halvempaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Josko kohta alkaisi nämä tapaamis / kuljetus tappelut saamaan pisteen.
Lastenvalvoja myöntelee meitä molempia, ei saa aikaiseksi edes alustavaa sopimusta.
Minä joustan ja pompin kuin jojo, kaikki menee hyvin niin kauan, kun vain jaksan joka päähän piston exältä sietää.
No, se sietokyky loppui nyt. 8 vuotta olen yrittänyt, en jaksa enää..

Ainoa mikä hirvittää, on se, että kuinkahan kalliiksi tuo asianajaja meille tulee :ashamed:
Vai onko se varattomille halvempaa?

varattomille jopa ilmaista,siihen saa huojennusta maksuihin varallisuuden mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ok, kiitos. Täytyy tarkastaa onko meillä kotovakuutuksessa oikeus turvaa.. Jos käy niin että sieltä laskua pukkaa. Mutta toivossa on hyvä elää. Kun saataisi rauhallinen joulu, olisin tyytyväinen.

Kotivakuutuksen oikeusturva ei kata yhteiselämän lopettamiseen liittyviä asioita eikä huoltajuuskiistoja. Mutta voisit olla yhteydessä paikkakuntasi oikeusaputoimistoon; pienituloiset saavat sieltä kautta lakimiehen apuja. Selvittävät ensin onko sinulla mahdollisuus saada heidän palveluitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
huoltajuusasiat menee yleisen oikeusavustajan piikkiin ja siis ilmaiset

Joo mut eihän tää ollu julkiseen oikeusavustajaan ollu yhteydessä. Ei se ketä tahansa asianajajaa tarkota.

mutta menee oikeusavustajan luokse saa ilmaiseksi ja muutkin tekee tuollaista keikkaa kuin yleiset avustajat

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:

Joo mut eihän tää ollu julkiseen oikeusavustajaan ollu yhteydessä. Ei se ketä tahansa asianajajaa tarkota.

kyllä kaikki asianajajat hoitaa myös näitä maksuttomia juttuja.

No eivät tasan hoida, plus että julkinen oikeusapu ei tarkoita että saat valita sen asianajajan jonka haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja No:

No eivät tasan hoida, plus että julkinen oikeusapu ei tarkoita että saat valita sen asianajajan jonka haluat.

joo, eihän täälläkään ollut kuin 11 sivua A4 paperilla joista valita asianajaja julkiselta puolelta maksuttomasti :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja No:

joo, eihän täälläkään ollut kuin 11 sivua A4 paperilla joista valita asianajaja julkiselta puolelta maksuttomasti :xmas:

joo oli tarkoitus lisätä että ei ehkä kaikki, mutta se on varmaan mainittu jossain niiden mainoksissa...

Mutta siinä jää vielä 111 sivua sellaisia, jotka eivät todellakaan hoida mitään maksutonta tai yleiseen oikeusapuun viittaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ittelles:

Mutta siinä jää vielä 111 sivua sellaisia, jotka eivät todellakaan hoida mitään maksutonta tai yleiseen oikeusapuun viittaavaa.

jos jokaisella sivulla on 12 firmaa se tekee aika paljon, eipä tässä kaupungissa taida enää firmoja riittää 111 sivun verran :whistle:

Whooot?!
Meillä oli oikeudessa tää lasten tapaamisasia aikoinaan ja kyl mä jouduin avustajastani maksamaan!
Laskettiin vielä tulojen mukaan mitä ei olleet isot!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Whooot?!
Meillä oli oikeudessa tää lasten tapaamisasia aikoinaan ja kyl mä jouduin avustajastani maksamaan!
Laskettiin vielä tulojen mukaan mitä ei olleet isot!

näin tänä vuonna ainakin täällä on asiat

Mun kotivakuutuksessa lukee jotenki et korvataan oikeuskulut 50 000?asti ja yksi avioero/huoltajuusoikeudenkäynti/ joku aika en muista mikä. Et ei oo aina rajattu pois sitä, kannattaa tarkistaa. Ja oikeusaputoimiston avustaja maksaa vähän tai ei mitään tuloista riippuen.

Yhteistyössä