Asiaa Stay up-sukista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkuisen tyhmä, tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkuisen tyhmä, tietämätön

Vieras
Olen jo kohta kolmekymppinen enkä ole koskaan omistanut stay up sukkia.
Nyt kysyisin asiaa, joka kovasti askarruttaa. Pysyykö ne ylhäällä? Onko se kuminauha vai mikä resori se on siellä ylhäällä kovin tiukka? Mikä sen oikea nimikin mahtaa olla?
Olen 172 sm pituinen. Reidet ovat aivan ok. Eivät mitkään laihat, eivätkä myöskään paksut. Eli tyytyvänen niihin olen.
Käytän hameita ja nyt haluaisin kesän tullessa jättää sukkikset pois. En töissäni voi olla paljain säärin.

[QUOTE="Mies";26097496]Mihisestä näkökulmasta ajateltuna ISO PEUKKU stay upeille!!! :P[/QUOTE]

Juurikin näin. :) Itse asiassa ihmettelen, miksi monet naiset käyttävät mieluummin sukkahousuja. Mikähän niissä on kätevämpää tai mukavampaa tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26097515:
Juurikin näin. :) Itse asiassa ihmettelen, miksi monet naiset käyttävät mieluummin sukkahousuja. Mikähän niissä on kätevämpää tai mukavampaa tms.?
Estävät reisiä hankautumasta rikki. Ongelma monelle normaalipainoisellekin naiselle, jolle on reittä siunaantunut vähän enemmän.

Mukavuudesta tai käyttökokemuksesta en voi luonnollisestikaan ottaa mitään kantaa, mutta meikäläinen tykkää steikkareista ihan kybällä. Vaimo taas ei suostu moisia käyttämään ja ei oikein taida uskaltaa hallitukselta asiaa kysellä, kun tulee pian kaulimesta... ;)

Tarkista kaupassa, että se silikoninauha löytyy ...... muuten saat Peppi Pitkätossun sukat ....... tai sit toinen vaihtoehto käyttää myös sukkanauhal. joista en itse tykkää yhtään......

Otat vaan about oikean kokoiset sukat niin ei putoa! Eikä kannata rasvailla jalkoja ennen stay uppien laittoa, silikoninauha ei pidä jos iho on rasvattu.

Mä en käytä ohkaisia sukkiksia enää lainkaan, stay upit on NIIN paljon mukavammat, ei valu eikä mene yhtä helposti rikki kun ei joka vessassa käynnillä tarvi pukea ja riisua.

Ja bonuksena tosiaan se, että mieskin tykkää :)

Stay up sukilla oli ehkä alkuaan maine kevytkenkäisten naikkosten suosikkina. Mutta nopeasti onneksi meni ohi. Itse olen käyttänyt niitä jo vuosia. Onhan se kyllä hieman mairittelevaa, kun jossain kahvilassa istuu, ja huomaa jonkun kiinnostuneena vilkuilevan. Silloin arvaa, että istuessa saattaa näkyä juuri se yläosan koristeltu "resori". Mutta eipä siitä kannata huolehtia.

"Päärynäinen" on myös oikeassa. Kaikki eivät halua arkoja ja hankautuneita reisien sisäsivuja.

Onhan se kyllä hieman mairittelevaa, kun jossain kahvilassa istuu, ja huomaa jonkun kiinnostuneena vilkuilevan. Silloin arvaa, että istuessa saattaa näkyä juuri se yläosan koristeltu "resori". Mutta eipä siitä kannata huolehtia.

:) Olenko väärässä, jos veikkaan, että ei se taida ihan yhdentekevää kuitenkaan olla, että millainen tyyppi sen resorin sattuu hiffaamaan...

Minulla nuo ei ole ikinä pysyneet ylhäällä, ja aina on ollut silikoninauhallisia versioita. Hetken päästä ne lähtee rullaamaan alaspäin. Sukkanauhaliivit taas ovat todella epämukavat, "kiinnikkeet" painavat istuessa ja sukat irtoilee niistäkin. Jos haluat olla koko ajan säätämässä ja ähräämässä niin anna mennä, muuten en voi kyllä suositella.

Kannattaa kokeilla ensiksi parilla, kolmella eri valmistajan tuotteella. Ehkäpä kokeilla myös eri kokoja. Minä löysin omimmat ja olen tyytyväinen. Ennakkoluulot karisivat ja sukkahousuja käytän vain kylmimpinä aikoina.
Voin kai kertoa, että pakkaspäivinä vedän työmatkoille päälleni ne vanhanajan lämpöiset, pidempilahkeiset välihousut. Nehän saa heti kyytiä työpaikalle tullessa ja sujahtavat laukkuun odottamaan kotiinmenoa.

oon huomannut että mulla ainakin moneen kertaan pestyissä stay-upeissa se silikoni menettää jotenkin sitä tarttumisominaisuuttaan ja joskus on sukat nolosti "pudonnu" nilkkoihin eikä todellakaan pysy ylhäällä. Ehkä ne venyy sit pesussa tai jotain.. ite kyllä tykkään käyttää mielummin stay-uppeja varsinkin kun ei vessassakäynnin takia tarvii alkaa riisumaan ja pukemaan sukkiksia, ovat myös viileemmät kesällä ja vähemmän tukalat päällä.

Olen kokoa M, mutta reitevä ja persevä, joten suurin osa stayupeista on itselleni ihan onnettomia ja näytän selluliittimakkaralta jos vedän ne reisilleni. Esim. Norlynilta löytyy hyvät stayupit ja niistä olen ostanut itselleni kokoa 40-44, vaikka muutoin pukeudun yläosissanikin usein s-kokoon.

Se, että jos haluaa rasvata ihoaan, niin ne eivät pysy ylhäällä. tietämätön idiootti olet.

muuten sitä paremmin pysyvät ylhäällä mitä paremmin on ajellut karvat jaloista sen silikoninauhan kohdalta (tai sattuu olemaan vähäkarvainen)! Mulla on reidetkin niin karvaiset (vaikka hentoa ja "näkymätöntä" karvaa onkin) että sukat valuu, ellen oo ajellu reisiä.

Mulla on kanssa aina ylhäälläpysymisongelmia. Enkä usko, että liian pientä kokoa käytän kun isommat ei pysy sitten ollenkaan van ovat oiekasti löysät. Riippuu kyllä merkistä ja mallista, että ainakin kannattaa kokeilla erilaisia ennen kuin luovuttaa.

Huomasin, että pitkä malli, semmoinen joka nousee lähes ihan "sinne", niin pysyy ylhäällä vaivattomasti. Yläreidessä on aavistuksen ohenemista juuri nivusiin tullessa ja kun silikoni on siinä, niin pysyy.

On vaan niin julmetun monenlaisia koipia meillä naisihmisillä, että hakemista on, ja ihan kaikille ei edes tule onnistumaan.

Yhteistyössä