Asiaa seksistä. (Saako siitä ees puhua täällä?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Tiiättekö, mä olin jo tullut vuosien saatossa siihen tulokseen, että mä en saa ikinä, en koskaan, en siis milloinkaan.

Mut nyt, pari viikkoo sitten asia käänty ihan toisin päin. Ihanaa!

MIetin, että tämä EI voi johtua siitä, että säännönmukaisesti jokainen mun aikaisempi kumppani ois ollut huono tai jotenkin muuten taitamaton tuottamaan mulle mielihyvää. Mistä se sitten johtuu, kiva olisi tietää?

Mutta huh huh, kylläpäs muuttui seksi näin "vanhoilla" päivillä ja erittäin radikaalisti parempaan suuntaan, ellei jopa aivan mahtavaksi :flower:

Voi siitä puhua ihan näin salaa. Melko tavallista on, että nainen löytää seksuaalisuutensa vasta myöhemmällä iällä. Monet saavat ensimmäiset orgasminsa neljänkympin korvilla. 40-50 vuotias nauttii usein seksistä aivan eri tavalla kuin nuorena.

Jos hänen "avain" vaan sopii hyvin sun "lukkoosi" =) Tässä suhteessa on sellanen fiilis et tunteet on täysillä mukana, koska olen myös kokenut aivan erilaisia ja uusia tuntemuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja ilpo:
Voi siitä puhua ihan näin salaa. Melko tavallista on, että nainen löytää seksuaalisuutensa vasta myöhemmällä iällä. Monet saavat ensimmäiset orgasminsa neljänkympin korvilla. 40-50 vuotias nauttii usein seksistä aivan eri tavalla kuin nuorena.

Huh, onneksi mulla onnistu sentään hiukan nuorempana tuo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:
Jos hänen "avain" vaan sopii hyvin sun "lukkoosi" =) Tässä suhteessa on sellanen fiilis et tunteet on täysillä mukana, koska olen myös kokenut aivan erilaisia ja uusia tuntemuksia :)

Eräs mielenkiintoinen kysymys asiaan liittyen: Onko joillakin miehillä ns. yleisavain?

Mä oon aina aikasemmin seksin aikana miettinyt kaikkea muuta mahdollista, paitsi itse asiaa ja sitä toista ihmistä. Mä oon miettiny, et jokohan pesukone on pysähtynyt, unohdinko töissä tehdä jotain, mitä laitan aamulla lapsille päälle, eiks se tuu ikinä jne..

Nyt mä olen ihan vahingossa ajatellut vain ja ainoastaan sitä ihmistä, kenen kanssa mä olen ollut :) Ja ekat kerrat onnistu ihan vaan vahingossa, ja nyt onnistuu joka kerta.

Hitto, tätä täytyy juhlia :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaihtelu virkistää, jätitkö ukkos?

Me "erottiin" jo huhtikuussa. Kyllä mä tässä kesän-syksyn aikana ehdin kokeilla jos jotakin, mutta kertaakaan ei käynyt edes lähellä, että mä olisin siitä mitään saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ilpo:

Eräs mielenkiintoinen kysymys asiaan liittyen: Onko joillakin miehillä ns. yleisavain?

Uskon, että on. Mun mielipide on se ettei rakastelemista voi kunnolla opetella. Se tulee luonnostaan, siis suhtautuminen naiseen, tyydytyksen tarjoaminen jne.
Yleisavaimen omaavat mielestäni sellaiset miehet joille rakastelu on enemmän antamista kuin ottamista, naisen kunnioittamista minkä myös nainen huomaa ja näin ollen "rentoutuu ja nauttii" unohtaen estot jne.

Hankala selittää mitä haen takaa :xmas:

Voisin kuvitella, että sen toisen kanssa pitää pystyä olemaan aivan oma itsensä, eikä niin, että pelkää, että mitähän se musta ajattelee. Ja pitää kai olla semmoista kemiaa, että toinen vetää puoleensa paljon. Vaikka mäpä en tästä silleen paljon tiedä, mulla on elämän aikana ollut yksi seksikumppani.

Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Upeaa!!! :D Joko sait kirjankin? Siellä on kyl jokunen supernami asento :p

Tää on oikeesti ihan mieletöntä :D Ehkä sun sängyssäs oli jotain maagista voimaa :xmas:

Sain kirjan! Sillä on nyt vaan niin kaamee sikainfluenssa, et ei pal parane mitään suuria urheilusuorituksia harrastaa :D Ettei se vaan saa mitään sydänkohtausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Tää on oikeesti ihan mieletöntä :D Ehkä sun sängyssäs oli jotain maagista voimaa :xmas:

Sain kirjan! Sillä on nyt vaan niin kaamee sikainfluenssa, et ei pal parane mitään suuria urheilusuorituksia harrastaa :D Ettei se vaan saa mitään sydänkohtausta.

Mun sänky on ihan super :laugh: Kiva jos kelpas :D

No, kunhan parantuu, niin suosittelen sivuja 63 ja 170 ;) :D

Yleisavainta jolla avautuu kaikki lukot voidaan kutsua vaikkapa 'master avaimeksi', mutta lukko joka aukeaa kaikilla avaimilla on yksinkertaisesti huono lukko.

Siksi sellaista naista sanotaan kevytkenkäiseksi missä taasen mies on vain ..noh mies :D

Ei liity asiaan suoraan mutta kun tuli noista avaimista puhe :-p

Onneksi olkoon Glorialle ja olet oikeassa siitä että perinteinen ajattelutapa on väärässä siinä suhteessa että "vika" olisi miehen jos nainen ei saa tyydytystä, toki voihan se niinkin olla myöskin. Harmittavan moni nuorempikin nainen tahtoo vaan ajatella asiaa niin että se on miehen vika tai kyvyttömyys, ehkäpä eivät omia virheitä ja puutteita ei halua tunnustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Yleisavainta jolla avautuu kaikki lukot voidaan kutsua vaikkapa 'master avaimeksi', mutta lukko joka aukeaa kaikilla avaimilla on yksinkertaisesti huono lukko.

Siksi sellaista naista sanotaan kevytkenkäiseksi missä taasen mies on vain ..noh mies :D

Ei liity asiaan suoraan mutta kun tuli noista avaimista puhe :-p

Onneksi olkoon Glorialle ja olet oikeassa siitä että perinteinen ajattelutapa on väärässä siinä suhteessa että "vika" olisi miehen jos nainen ei saa tyydytystä, toki voihan se niinkin olla myöskin. Harmittavan moni nuorempikin nainen tahtoo vaan ajatella asiaa niin että se on miehen vika tai kyvyttömyys, ehkäpä eivät omia virheitä ja puutteita ei halua tunnustaa.

Toi on erittäin totta
:flower:
Mulla on ihan oikeasti ollut erittäin erilaisia ja oikeasti kyvykkäitä rakastajia, jotka on tosissaan tehneet töitä sen eteen, että mäkin saisin. Mutta se ei vaan oo onnistunut, vaikka toki seksi on tähänkin asti ollut ihan mukavaa, ilman O:ta ainoastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Mun sänky on ihan super :laugh: Kiva jos kelpas :D

No, kunhan parantuu, niin suosittelen sivuja 63 ja 170 ;) :D

Jaahans. puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä?

Pitihän mun nyt hakea se tähän ja katsoa :D Ei jää neidin asentomieltymykset ainakaan epäselväksi :flower: Hyvältä näyttää!

Yhteistyössä