asiaa brio novista, pikaisia vastauksia odotellessa.

Meillä on viime syksynä ostetut vm. 2005 olevat novat.(takuuta joulukuulle) Ongelmamme on seuraavanlainen. Jalkaritilä ei pysy ylhäällä. On todella herkkä ja pienestäkin kosketuksesta rämpsähtää alas. Siis vaikka poika on kyydissä ja nostaa jalat ylös ja takaisin alas, niin rämähtää jo alas. Sadesuojaa on lähes mahdoton käyttää, koska silloin se ei meinaa pysyä ylhäällä ollenkaan. Toiminta ideana on siis se, että ritilää painetaan sisäänpäin ja sitten sitä voi liikuttaa. Käytössä jalkatuki on ollut käytännössä vasta kesäkuulta, koska poikamme nukkui kopassa siihen asti ja se ritilä oli siihen asti koko ajan ylhäällä. Eli siis vajaassa neljässä kuukaudessa hahlot/vastaavat ovat löystyneet. Liike sanoo, että se on ihan normaali ja kuuluu toimia noin :kieh: ??? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tarvitsisin vastauksia pikaisesti, koska olen menossa loppuviikosta taas sinne liikkeeseen.
tv. kiitos vastauksista ja toivoo olevansa viisaampi seuraavalla kerralla

nova
Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
mulla ei ole sitä tukea ...
Meillä on novat-05, kyllä jalkaritilä pysyy asianmukaisesti ylhäällä, vaikkakin helposti, jopa "löysästi" muuten liikkuu.

Itse vein vaunut nyt keväällä siihen liikkeeseen, mistä olin ostanut, koska selkänoja jäi mielestäni liian makaavaan asentoon, vaikka oli ääriasennossa ylhäällä. Verrattiin liikkeessä vastaaviin uusiin noviin ja todettiin, että selkänoja tosiaan jäi alemmaksi meidän vaunuissa. Tämän jälkeen vaihtoivat sitten liikkeessä maksutta koko irrotettavan runko-osan (ei tietty pehmusteita) uuteen ja sain vaunut samantien mukaani.

mun tarttee mennä taas sinne liikkeeseen..lahdessä citybaby. Mua ei yhtään huvittais mennä, koska kohtelu on ollut ala-arvoista. Mutta haluan saada rahoilleni vastinetta. Ja parempi tietää muittenkin kokemuksia, koska ne on niin v-mäisiä siellä liikkeessä.

mun tarttee mennä taas sinne liikkeeseen..lahdessä citybaby. Mua ei yhtään huvittais mennä, koska kohtelu on ollut ala-arvoista. Mutta haluan saada rahoilleni vastinetta. Ja parempi tietää muittenkin kokemuksia, koska ne on niin v-mäisiä siellä liikkeessä.
iha oikeesti??? olen aina saanut siellä ihan mielettömän hyvää palvelua!

nova
vertaa sinäkin myyjän nähden niiden jalkaritilöiden toimimista liikkeen novista ja omistasi, niin näette, onko eroa

niin tarvii verrata. Se v-mäinen käytös lähti liikkeelle, kun heidän myymänsä/tarjoamansa autonistuin ei sopinut meidän autoon ja emme halunneet sitä istuinta. Sen jälkeen kohtelu on ollut meitä kohtaan todella ala-arvoista. Emme enää asioi ko. liikkeessä. He ovat haukkuneet meitä muiden asiakkaiden kuulleen ja ystäväni asioi liikkeessä emmaljunga- vaunujen kanssa. Haukkuivat emmaljungat ihan p...oiksi. Heidän kuulleen.

niin tarvii verrata. Se v-mäinen käytös lähti liikkeelle, kun heidän myymänsä/tarjoamansa autonistuin ei sopinut meidän autoon ja emme halunneet sitä istuinta. Sen jälkeen kohtelu on ollut meitä kohtaan todella ala-arvoista. Emme enää asioi ko. liikkeessä. He ovat haukkuneet meitä muiden asiakkaiden kuulleen ja ystäväni asioi liikkeessä emmaljunga- vaunujen kanssa. Haukkuivat emmaljungat ihan p...oiksi. Heidän kuulleen.
:eek:

no en tiedä onko vika tosiaan minussa, kun vaadin rahoilleni vastinetta. Se mies ja nuorempi myyjä ovat olleet alkuun mukavia, mutta se vanhempi nainen siinä yläkerrassa sanoi minulle viimeksi, kun kävin sitä jalkaritilää näyttämässä ettei siinä mitään vikaa ole. Se nuorempi myyjä oli muka katsonut viimeksi väärin. Nuoremman myyjän juttusille en kuitenkaan päässyt. Mies tuli siihen ja laittoi silikonia ja sanoi, nyt toimii taas. No toimi päivän!! Se vanhempi nainen haukkui meidän muiden asiakkaiden kuullen.

Meillä oli myös jalkaritilä jotenkin "outo", sitä sai run...siis vemputtaa monta kertaa ennen kuin pysyi oikeassa asennossa ylhäällä. Mutta itse vaan elin sen asian kanssa kun kyllä se aina jonkunsadan toiston jälkeen meni ja pysyi paikallaan. Jos on tarmoa niin kauppaan vaan mikäli asia häiritsee, tiedän että tuo on ärsyttävää
|O

todella juu ärsyttää!!!Siihen on ärsyyntyneet jo mies, mummot ja pappakin. Kummitkin ovat ihmetelleet moista. Rämpyttäminen lienee jo tosiaan oikea ilmaisu. Kerään rohkeuden (taas kerran) ja painun liikkeeseen, johon minua ei varmastikaan toivota. Nyt kiiros vastauksista. Tusku poistuu ja koisii.

Pakko laittaa tähän kommenttia myös ko. liikkeestä. Meidän jouluna syntyneelle kuopukselle ostettiin uudet vaunut samaisesta liikkeestä, tosin kombit, ja se miesmyyjä oli tosi mukava, mutta jotenkin tuli siitä fiilis, että onko kuitenkaan kovin avulias vai halusiko vaan eroon niistä vaunuista, jotka ostimme. Tosiaan uudet -07 mallit oli jo myynnissä ja nämä -06 mallia eikä edes esitellyt niitä uusia kun nämä halusi väkisin meille myydä. No, ne oli sitten sellainen "hätäinen" ostopäätös kesken jouluostosrumban (minä viimeisilläni raskaana).
No, niissä sitten oli vikaa mm. pyörät kierot ja kun menin sinne sitten kyselemään takuusta oli se vanhempi rouva siinä yläkerrassa tosi tökerö. Ensinnäkin oli loskakeli ja mulkoili minua kun tulin rattailla liikkeeseen. Kysyinkin, että saako tänne tulla vaunuilla, yritin putsata pyöriä mattoon. Nainen tokaisi vaan, että "tule nyt sitten" ja kauheata vääntöä käytiin niistä pyöristä enkä sitten uusia saanut, eli edelleen yksi pyörä on "kiero".

Eli mulle nousi ihokarvat pystyyn siitä naisesta, valitettavasti. Jotenkin vaan sieltä tuli automaattisesti vaunut ostettua kun aikanaan esikoisellekin sieltä hankittiin. Ja kun mainitsin muuten niistä emmaljungista siinä ostohetkellä niin se mies muuttui ihan täysin ilmeeltään ja haukkui täysin eikä kuulema voi edes verrata. No joo, mä halusinkin Briot, mutta silti.

Sen verran kyllä viisastuin, että kaukalon jälkeisen istuimen kävin ostamassa lastentarvikkeesta eikä mitään ongelmia ollut.

Olisihan varmaan saanut paremmin valikoimia ja palvelua jos olisi lähtenyt vaikka pääkaupunkiseudulle, mutta tuo Lahti on täälltä meidän vinkkelistä sen verran lähellä ja muutenkin siellä tulee asioitua ja ei viitsinyt vaunukauppaankaan kauemmaksi mennä.

No tosiaan, meneehän tuo kiero pyörä täällä meidän pikkukylän raitilla ihan ok, eikä käyttöä vaivaa, mutta jos olisin viitsinyt vähän enemmän mekkaloida niin olisi varmaan mennytkin vaihtoon, en jaksanut!

Yhteistyössä