Asennevamman korjaaminen..

maximillianna

Aktiivinen jäsen
18.11.2006
2 533
0
36
Miehen asennevamma korjattu! Vihdoin.
Ukko ollut 7.11.08 asti kotona hoitamassa lapsia (minun kanssa) ja eilen totesi, että meillä on liikaa tavaraa ja hän tarvitsee edes puoli tuntia omaa aikaa ja nopeasti. Eipä ole enää vähätellyt kotiäitiyttä/-isyyttä.
Mies hoiti eilen itselleen tälle päivälle lomittajan ja kävi tekemässä omia juttujaan parituntia.. Nyt tuli kotiin laittamaan ruokaa.. hyräillen.
Voi olla, että minullekin on tiedossa omaa aikaa..

Tahtoo nuo vamman korjautumiset vaan pikaseen unohtua..Minä olin muutaman pv sairaalassa ja mies lasten kans kotona, niin tuumas, ettei hän koti-isäksi moisella palkalla alkais. Raukalla kun ei omaa aikaa kuulemma ollut ennen kuin lapset oli illalla unten mailla... Mut nyt ajan myötä kokemus on tainnut mielestä haalistua... Toivottavasti sun miehelläs ois parempi muisti =)

että eipä oo helppoa olla töissä ja kotonakin. eka raadat töissä pitkääpäivää ja sitten päälle koti hommat. kyllä kotona olo oli helpompaa sai sentää päikkärit nukkua. työläiselle naiselle varsinkin, se on mahottomuus. saa kokeilla jos ei usko. ;) teeruokaa kaytöissä siivoa. jne.. huuu. miehillä on harvoin tätä vastuuta tai jos on niin harva sen vastuun ottaa.

kyllähän mies auttaa mutta vaan tosiaan auttaa. tamppaa matot.. heh tekee makaroonilaatikon kun ei muuta osaa. eikä halua oppia.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
että eipä oo helppoa olla töissä ja kotonakin. eka raadat töissä pitkääpäivää ja sitten päälle koti hommat. kyllä kotona olo oli helpompaa sai sentää päikkärit nukkua. työläiselle naiselle varsinkin, se on mahottomuus. saa kokeilla jos ei usko. ;) teeruokaa kaytöissä siivoa. jne.. huuu. miehillä on harvoin tätä vastuuta tai jos on niin harva sen vastuun ottaa.

kyllähän mies auttaa mutta vaan tosiaan auttaa. tamppaa matot.. heh tekee makaroonilaatikon kun ei muuta osaa. eikä halua oppia.

Ite kun olin töissä siinä missä ukkokin ja lapset päikyssä, niin ei sitä kotia kukaan ollut päivällä sotkemassa. Ja jokainen halusi illan rauhoittua ja leikkiä kotona. Meillä on nyt kotona 5v, 3v ja kaksi 6viikkoista, joten ei ole lähellekään joka päivälle taattu, että saisi päikkärit nukkua.
Ja kun ukko taas aloittaa työt, niin jos en iltapäiväksi kerkiä ruokaa tehdä, niin jää se miehelle ihan kuin silloinkin, kun olin ite töissä.
Meillä on ukko oppinut ruuan laittoa kotona ollessa. On jopa ukkokulta päässyt lihomaan kotona ollessaan..

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Meillä on ukko oppinut ruuan laittoa kotona ollessa. On jopa ukkokulta päässyt lihomaan kotona ollessaan..

:D on sitten oppinut tekemään hyvää ruokaa. Mutta tottahan se on että kotona olemisen raskauden huomaa vasta kun sitä itse tekee. Kaikkia ei ole siunattu tyytyväisillä, hyvinnukkuvilla lapsosilla.

Yhteistyössä