Torso
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta onko kenelläkään kokemusta täydellisen haluttomuuden ja tunnottomuuden 'voittamisesta'? Itseltäni puuttuvat halut ja tarpeet täysin ja kärsin tilanteesta. Haluan muutosta, mutta mistään en ole vielä löytänyt apua On katsottu miehen kanssa videot ja käytetty leluja, on tarpeeksi hellyyttä ja läheisyyttä myös makuuhuoneen ulkopuolella ja suhde kaikin puolin muutenkin hyvä, läheinen ja avoin. Olen lukenut 'näin saat orgasmin aina kun haluat'- oppaita, olemme lukeneet yhdessä Kama Sutraa ja Jumalaista seksiä... mutta mikään ei herätä minua (( Tuntuu pahalta olla tällainen... 'seksuaalitorso'.
Onko minulla kohtalotovereita, jotka ovat haluttomia ja 'tunnottomia' vasten tahtoaan? Entä teitä, jotka kenties joskus olette olleet, mutta saaneet seksuaalisuutenne käyttöönne?
Ikää on kohta 40 ja olen ollut tällainen oikeastaan aina ja kaikkien kanssa.
Ennen en ole asiasta kovinkaan paljoa kärsinyt, mutta nyt minulla on ihana mies, jolle haluan antaa itsestäni ihan kaiken.
Löytyykö lohduttavia sanoja / kokemuksia?
Onko minulla kohtalotovereita, jotka ovat haluttomia ja 'tunnottomia' vasten tahtoaan? Entä teitä, jotka kenties joskus olette olleet, mutta saaneet seksuaalisuutenne käyttöönne?
Ikää on kohta 40 ja olen ollut tällainen oikeastaan aina ja kaikkien kanssa.
Ennen en ole asiasta kovinkaan paljoa kärsinyt, mutta nyt minulla on ihana mies, jolle haluan antaa itsestäni ihan kaiken.
Löytyykö lohduttavia sanoja / kokemuksia?