Aseksuaali mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimokki

Vieras
Oli sitä joskus ihan kohtuullisesti, ei koskaan paljoa. Mulle riittäisi kerran viikossa. Tai edes kerran kuussa. Mutta kerran vuodessa on liian vähän Jos viime vuonna kerran yli vuosi sitten, koska seuraavaksi vai eikö ehkä koskaan?

Tästä on keskusteltu miehen kanssa tuloksetta. Lupaa "parantaa tapansa", mutta mikään ei ole tähän asti tehonnut, montaa olen yrittänyt. Muuten homma toimii ja lapsenkaan takia en haluaisi erota. Muuten tämä ei kyllä avioliitolta vaikuta. Yhteistä löytyy, viihdymme yhdessä, mutta seksielämästä päättää mies, ettei sitä ole. Minulta ei kysytä eikä vastata kunnolla. Olen hieman katkera.

Olisiko hyviä neuvoja kellään?

Oli sitä joskus ihan kohtuullisesti, ei koskaan paljoa. Mulle riittäisi kerran viikossa. Tai edes kerran kuussa. Mutta kerran vuodessa on liian vähän Jos viime vuonna kerran yli vuosi sitten, koska seuraavaksi vai eikö ehkä koskaan?

Tästä on keskusteltu miehen kanssa tuloksetta. Lupaa "parantaa tapansa", mutta mikään ei ole tähän asti tehonnut, montaa olen yrittänyt. Muuten homma toimii ja lapsenkaan takia en haluaisi erota. Muuten tämä ei kyllä avioliitolta vaikuta. Yhteistä löytyy, viihdymme yhdessä, mutta seksielämästä päättää mies, ettei sitä ole. Minulta ei kysytä eikä vastata kunnolla. Olen hieman katkera.

Olisiko hyviä neuvoja kellään?

Neuvoni on : Tutki ja tutkaile ensin itsesi millainen olet sängyssä , ehkäpä miehesi haluttomuus johtuu sinusta .

Viimeksi muokattu:
Jostakin pienestä jutusta se korjaaminen pitäisi aloittaa.

Mielellään sellaisesta josta te saatte jotakin seksuaalista tunnetta kokea.

Ilman yhdyntää pystyy olemaan vuosiakin, sillä kaikki muu läheisyys on paljon tärkeämpää.

Esimerkiksi, jos tykkäätte puhua seksuaalisuudesta, niin pyytäkää saada puhua vaikka hän ei siitä välittäisikään suuremmin.
Näin saatte kuitenkin itse tyydytystä seksuaalisuuteen.

Muita vaihtoehtoja.
Halu esiintyä hänelle alastomana.
Halu katsella häntä alasomana.
Halu kosketella ja halailla.

Toivottavasti hän pystyy hyväksymään seksuaalisuutenne ja yrittää nauttia itsekin tilanteesta.

Tietysti parasta olisi, jos hän pystyisi tuntemaan jonkin osa-alueen mielekkääksi, niin silloin teidän olisi helppo panostaa siihen.

Aseksuaalisuuteen liittyvä kysymys.
Eikö hänellä ole erektiota milloinkaan?
Eikö edes aamuerektiota?