Aseento!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Notty.

Vieras
Tässä viestiketjussa olisi tarkoituksena kertoa joko 1.Mieluisin asentosi. Tai vaihtoehtoisesti 2.erikoisin asento johon olet naisen kanssa vääntäytynyt.

Itse vastaan 1.een. Doggystyle. Miksikö? Siksi että tuntee kyrvän syvällä sisälläni.Tuntee kuinka miehen pallot osuvat klitorikseen välillä. Voi itse hieroa helposti itseään samalla. Ja mikä onkaan ihanampaa kuin tuntea kuinka mies ottaa tukevan otteen lantiosta ja alkaa naimaan rajusti,siihen ynnättynä pari hellävaraista läimäystä pakaraan. Mmh..

1a) lähetyssaarnaaja koska siten saa parhaiten naitua oikein olan takaa.Ja vielä kun tarraa toisella kädellä pepusta kiinni ja viime hetkillä työntää sormen naisen anukseen. Saa siis loistavasti kontrolloitua yhtäaikaisen laukeamisen. 1b) nainen päällä koska silloin se oma räjähdys on toisen hallinnassa ja lähestyy kiduttavan hitaasti ja kun tulee-ah.Lisäksi asento on loistava tissien ja pepun ihailuun ja huomioimiseen.

Miehen päällä, ehdottomasti!
Aluksi hitaasti polviasennossa ratsastaen, sitten enemmän vaaka-asennossa jalat suorana miehen jalkojen päällä tai vieressä, ylävartalo kohotettuna käsien varaan. Jos mies hyväilee rintoja samalla, ihana, hidas orgasmi on taattu!
Ja lopuksi kyykyssä miehen päällä, että pääsee todella hallitusti ratsastamaan ja viemään miehen loppuun asti. Toisinaan kasvot mieheen päin, toisinaan selin, että voi samalla hyväillä kiveksiä ja anusta.
Ei ole kukaan vielä päältään heittänyt...

Itse en hirveesti pidä miehen päällä olemisesta... Kerran kävi niin hassustikin että olin hame päällä mönkimässä sohvalta alas,juuri kun olin päässyt niin että käsinoja oli allani saaden peppuni pystyyn, mieheni ei päästänytkään jatkamaan vaan otti minut siitä. Se oli mukavaa. :D

Tykätään molemmat siitä että Itse olen miehen alla. Siinä saa kunnon kyytiä ja rintojen hyväily ja pussailu tuntuu siinä hyvältä ja muutenkin se on paras asento. Useasti rakastellaan niin että mies on alla jolloin saan ratsastaa kunnolla kalun päällä. Meillä on niin ihanaa seksiä mieheni kanssa. Kolmesti viikossa rakastellaan ja monesti sunnuntaisin myös päivällä. Kohta ollaan menossa saunaan ja sieltä se monesti lähtee.

Täh? ""KOLMESTI viikossa rakastellaan""..ihan kuulostaa kauhealta, siltä että teillä sekstaillaan aikataulun mukaan tarkalleen kolme kertaa viikossa ja joskus jos oikein tekee mieli poiketa rutiineista, pistätte myös sunnuntaisin menemään? Anteeksi, ihan pakko oli kommentoida kun nousi kauhunväreet pintaan. Me pannaan menemään aina kun huvittaa ja haluttaa, useasti kaksikin kertaa päivässä! Ja välillä pidetään taukoa tahallaan, kidutetaan itseämme piinaavalla halulla, kiihotetaan toisiamme mutta emme sekstaa..esim viikon tauko joskus tekee terää, on aivan hullut paineet sitten päästä toisen kimppuun oikein kunnolla :)

ja jotta pysyisin aiheessa: Mun lempiasento on absolutely takaapäin, ei tarttee enempää kuvailla kun edellä olevista siitä on sanottu jo niin paljon.

Kaikkihan ovat hyviä asentoja,mutta easim. niin, että
nainen makaa selällään polvet koukussa ja itse on
polvillaan niin, että voi käsin hyväillä klitorista ja välillä
rintoja ja munalla hieroo pitkään häpyhuulia ja klitorista,
mutta ei pane sisään kuin vasta lopussa.

Oi.. Vähän tuntuu hyvälle ku mies hieroo pitkään kyrvällä pillua.. Sit on vaan ihan kiimainen ja odottaa sitä et kyrpä työnnetään sisään.. Vähän on ihanaa.. On ihan kiimasta sekaisin...

Niin ja se on kiihoittavaa kun mies puskee sisään,mutta ottaa sen pois,hieroo kyrvällä,survaisee sisään,ja jatkaa hieromista.. Sellainen kiusailua siihen asti että olen aivan sekaisin kiimasta ja valun märkänä ja sitten puskee päälle ja sisään rajusti ja hetken päästä roiskii spermat pilluun... Voiko parempaa ollakaan...

Jatkoa vielä edelliseen, että ainakin minä pystyn
jatkamaan paljon pidemmälle,kun välillä ottaa munan
pois ja hieroo häpyä ja taas sisälle.Tätäkun jatkaa
muutaman kierroksen, niin aina on nainen saanut.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä