Arvostelkaa minun päivän syömisiäni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siksi koska se on kivaa :)
Ja voi saada uusia vinkkejä "parempaan syömiseen" :)

AAMUPALA: noin 1,5dl puuroa, nokare voita, lasi appelsiinimehua, 2 kuppia kahvia, 0,5l vettä

LOUNAS: 3kpl kalapuikkoja, n. 1dl riisiä, hieman tillikastiketta, paljon babyporkkanoita ja kurkkua, lasi rasvatonta maitoa, 0,5l vettä

VÄLIPALA: vaniljarahka, kananmuna, kurkkua

PÄIVÄLLINEN: en yleensä syö kuin yhden lämpimän ruuan. Joko lounaan tai päivällisen. Sitten toisen tilalla on jotain hedelmää tms. tai ei mitään, riippuu onko nälkä

ILTAPALA: 2palaa vaasan täysjyväleipää - päällä juustoa, makkaraa ja kananmunaa

illan aikana menee 1-1,5l vettä vielä

Aamupala saisi olla tukevampi, kalapuikot ei ole kovin terveellisiä ja mä syön kyllä kaksi kunnon ateriaa, muuten ei jaksa harrastaa liikuntaa.
Muutenkin kasviksia on liian vähän.

Muuten hyvä, mutta aivan liian vähän energiaa. Maitotuotteita kannattaa lisätä ja vaihtaa rasvattomat tuotteet kunnollisiin. Rasvaton maito on kuravettä, joka voi esim. tehdä naisen hedelmättömäksi.

Muuten hyvä, mutta aivan liian vähän energiaa. Maitotuotteita kannattaa lisätä ja vaihtaa rasvattomat tuotteet kunnollisiin. Rasvaton maito on kuravettä, joka voi esim. tehdä naisen hedelmättömäksi.

kaikki muu on normia paitsi tuo maito, se on rasvatonta ja pysyy.
(mitä hedelmällisyyteen tulee,siitä ei ole ongelmaa)

hmm.. mitähän maitotuotteita voisi vielä lisätä?

tuossa satsissa on kaloreita jo päälle 1400

[QUOTE="eee";23004760]Kalapuikot ei oo mitään kovin ravinnepitoista ruokaa, muuten kuulosti ihan ok:lta (tosin itseäni häiritsi tuo päivällisen puuttuminen).[/QUOTE]

no joo.. jotain tartteis varmaan keksiä siihen...

Tungen itteni kans tähän eli tässä mun syömiset

Aamupala: 1 ruispala, 2 siivua kinkkua, 2 siivua 6% juustoa, muki teetä missä lusikallinen sokeria
Välipala: yhteensä 3 dl rasvatonta jugurttia ja raejuustoa
Päivällinen: Annos kanakeittoa, ruispala ja lasi maitoa
Iltapala vielä syömättä mutta ainakin jotain hedelmää ja porkkanaa

Ap:lla valtava määrä vettä. Ja mulle kyllä iskis nälkä illasta kun aamulla syöny suht tukevasti ja illan aikana ei sit juuri mitään.

Yhteistyössä