Adalmina - etunimeksi en laittaisi. Koen jotenkin vaikeaksi lausuttavaksi.
Aurora - :heart: Aivan ihana.
Erica - Nämä c:llä kirjoitetut en vain ole minun mieleeni.
Iris - Aika kiva nimi.
Adalmina- ei istu
Aurora - liian mahtipontinen
Erica - eerika olisi nätimpi muuta ihan kiva nimi.
Iris -iiris olisi nätimpi.
yleensäkin vierastan sitä että suomalaiset ihmiset käyttävät vieraskielisiä nimiä. eri asia sitten jos perhe on esim suomenruotsalainen. noissa kaikissa on vähän semmoinen ruotsalainen kalskahdus, josta en tykkää.
Adalmiina on nimi, jonka lapsena uneksin antavani tulevalle tyttärelleni. Ei tullut Adalmiinaa, vaikka tyttöjä tulikin. Pidän nimestä yhä, antaisin kuitenkin ehkä toiseksi tai kolmanneksi nimeksi, en kutsumanimeksi.
Aurora on kaunis nimi.
Samoin Iris, tosin ehkä muodossa Iiris kauniimpi.
Erican kirjottaisin Erika.
Adalmina -Jotenkin jäykkä, tulee mieleen Adalmiinan Helmi. Adeliina olisi mun mielestä paljon parempi
Aurora -Ihana nimi, aamuruskoa kait tarkoittaa?!
Erica -Erika, Eerika, Erikka ovat ok, mutta noi C:llä kirjoitetut ovat mun mielestä järkkyjä...
Iris -En tykkää
Adalmiina on teennäinen, ainakaan etunimeksi en laittaisi.
Aurora on ihan jees.
Erica, ihme hienostelua et pitää c:llä laittaa, Erika ois huomattavasti kivempi.
Iris, no ihan jees, mut Iiris kahella i:llä kivempi.
En muutenkaan ymmärrä tollasta et k laitetaan c:llä tms. Lapsi joutuu jatkuvasti selittämään miten nimi kirjoitetaan. Ajatelkaa käytännön kannalta, älkää hienostelko.
Erica on ainoa jonka kelpuutan ja senkin ehdottomasti Erika - muodossa. Mulla on kummityttö Erica,joka on täysin kypsä aina ilmoittamaan nimensä Erica - ja kirjoitetaan C:llä! Iiriksestä tulee mieleen Iiris-rukka,Aurora kuulostaa lehmän nimeltä ja Adalmiina ei sovi ainakaan millekään pullukalle tytölle!
Adalmina on mun mielestä jotenkin vähän... Keinotekonen nimi.
Aurora on karmea, varsinkin Säde-Aurora...
Iris on ok mut mieluummin Iiris.
Erica on aika karmee, mut Eerika on hyvä.
Ehkä adalmina ei oo vielä niin kulunut mun korvissa, tosin ehkä kahdella i:llä kivempi. Aurorasta tulee se Mikko Kuustosen hoilotus mieleen. Eerika on omalla lapsellanikin yhtenä nimenä, mutta kaveripiirissäkin on Eerikaa ja Erikaa, joten tuntuu että liian yleinen on jo.
Jos saisin joskus tytön laittaisin nimeksi adalmiina, kaunis vanha suomalainen nimi, tykkään <3 Ei mun mielestä edes liian pitkä vaan samalla linjalla perus ollipekkojen kanssa.. Aurora iha kiva mutta ei mun makuun.. Ericasta en pidä yhtään.. Ja nuo iirikset menee samaan lokeroon kun siirit ja muut eli yhtä kuluneita