Arvostele mun syömiset! :) Olen raskaana, koitan syödä mahd tuoretta, monipuolista ja terveellistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K

Vieras
Kolmatta odotan ja haluisin tällä kertaa välttää turhat liikakilot, kauheet määrät hiilareita on yleensä mun pahe ja nyt katon tarkemmin niitä etten just syö kauheeta määrää pastaa tms joka aterialla jne.

Söin siis äsken:

-Paistettua valkoista kalaa ja valkosipulinkynsiä
-paljon parsakaalia
-valkokaali-puolukkasalaattia
-vihreää salaattia, jossa oli myös vähän fetaa

Onko kellään vinkkejä, että mitä voisi napata suuhun silloin kun eniten tekee mieli suklaata tai muuta herkkua! Normaalitilassa pystyn hiukan tota kontrolloimaan, mutta raskaana en juurikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Kolmatta odotan ja haluisin tällä kertaa välttää turhat liikakilot, kauheet määrät hiilareita on yleensä mun pahe ja nyt katon tarkemmin niitä etten just syö kauheeta määrää pastaa tms joka aterialla jne.

Söin siis äsken:

-Paistettua valkoista kalaa ja valkosipulinkynsiä
-paljon parsakaalia
-valkokaali-puolukkasalaattia
-vihreää salaattia, jossa oli myös vähän fetaa

Onko kellään vinkkejä, että mitä voisi napata suuhun silloin kun eniten tekee mieli suklaata tai muuta herkkua! Normaalitilassa pystyn hiukan tota kontrolloimaan, mutta raskaana en juurikaan...

No tuohon kuulostaa hyvältä! Syö tummaa suklaata vähän silloin tällöin. Hunajaa jugurtin kanssa tai kuivattuja taateleita. Nam..

Toi tummasuklaa onkin hyvä! Sitä ei menis ihan koko levyä kerrallaan :) Tiedän kyllä, että toi mun tän päiväinen olis just hyvä, mutta kun aina ei tosiaan pysty tohon! Eilen ku lähin iltavuorosta töistä, niin oli pakko ajaa nakkikiskan kautta, oli niin kauhee nälkä ilmeisesti...

Yhteistyössä