Arvoisat naiset, tarvitsen kipeästi apuanne!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esa

Vieras
Tullessani tänään kotiin löysin 16-vuotiaan tyttäreni makaamassa sohvan vieressä lattialla tajuttomana. sain hänet lopulta tajuihin ja pitkän juttutuokion jälkeen hän usklasi tunnustaa minulle, että hänen ensimmäiset kuukautisensa ovat alkaneet. yritin viedä hänet sairaalaan, mutta kieltäytyi. meillä ei ole ketään naispuolista henkilöä, joka voisi jutella enemmän näistä asioista tyttäreni kanssa, joten voisitteko auttaa miten minä voisin toimia ja auttaa? vaimoni kuoli tyttäremme ollessa 1-vuotias ja olen sen jälkeen hoitanut, elänyt ja kasvattanut hänet täysin yksin.

Aika myöhään alkoivat, mut sehän on vaan plussaa.
Kato miten jakselee.

Ei oo ketään tätiä joka vois auttaa?
Keltä vois lainata kuukautissuojia nyt tähän hätään?

Ja huomenna kauppaan ostoksille =)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis... miten ne kuukautiset liittyi siihen että tyttö makasi tajuttomana lattialla??? :o

Tyttö on kipeä ja vatsan seutua aristelee kovasti. hän on oksennellut jo useamman kerran. :( Kuukautiset ovat erittäin kivuliaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Aika myöhään alkoivat, mut sehän on vaan plussaa.
Kato miten jakselee.

Ei oo ketään tätiä joka vois auttaa?
Keltä vois lainata kuukautissuojia nyt tähän hätään?

Ja huomenna kauppaan ostoksille =)

Ainoa, jolta voisin kysyä apua on äitini, mutta hän on yli 700 km:n päässä täältä missä me asumme.

No Esa , olethan saanut tytötn tehtyä joten kai sinullakin on jotain tietoa kuukautisista. Ja tyttösi on koulusta kuullut / kaveripiiristä yms.

Joten ei mitään hätää....

Nii just, jos tää ny on totta, lääkärille aamulla, pyydä että on naislääkäri, niin voi tyttö sitten häneltä kysellä kaikki, tai sitten varaa aika vaikka neuvolaan niin voi siellä jutella asiat selviks. Oletko varma ettei tyttö oo vaikka humalassa ja huijjaa sua et on menkat ja siks pyörryttää. Jotenkin luulis nykyaikana 16v jo tietävän kaiken menkoistaan. Ja tosissaan pyörtyileminen ei kuulu menkkoihin, ellei ole todella runsas vuoto tms. häikkää.

Mulla oli aikoinaan sama tilanne.Asuin isän kanssa ja sit kun ne ekat menkat alkoivat olin todella kipeä,mä pyörryin myös silloin ja faija oli ihan paniikissa mikä mulle tuli.Että tarina voi olla ihan tosi.mä kyl oli silloin 12 vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja hau:
Nii just, jos tää ny on totta, lääkärille aamulla, pyydä että on naislääkäri, niin voi tyttö sitten häneltä kysellä kaikki, tai sitten varaa aika vaikka neuvolaan niin voi siellä jutella asiat selviks. Oletko varma ettei tyttö oo vaikka humalassa ja huijjaa sua et on menkat ja siks pyörryttää. Jotenkin luulis nykyaikana 16v jo tietävän kaiken menkoistaan. Ja tosissaan pyörtyileminen ei kuulu menkkoihin, ellei ole todella runsas vuoto tms. häikkää.

ei ole humalassa ja koko ajan sanoo, että koskee eikä voi liikkua ja hengittäminen on vaikeaa ja että pyörryttää. pyörtynyt hän oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Esa:
Alkuperäinen kirjoittaja hau:

ei ole humalassa ja koko ajan sanoo, että koskee eikä voi liikkua ja hengittäminen on vaikeaa ja että pyörryttää. pyörtynyt hän oli.

sit samantien lääkärille, ei kuuluis olla menkkojen tollaset. onks tyttös kovin hoikka?

pakottaisin lääkäriin samantien. Sanoisin, että joko mennään suosilla omalla autolla tai taksilla tai sitten tilataan ambulanssi. Ainakin soittaisin johonkin päivystykseen. Tuohan voi liittyä muuhunkin kuin kuukautisiin, esim. umpisuoli tms. Kuukautiset vaan sitten samaan aikaan.

Yhteistyössä