arvista ja pukamista yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milmil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milmil

Vieras
1. Miten olette ehkäisseet raskausarpia? Mitä voidetta/öljyä?
2. Oletko saanut pukamia raskauden aikana/ onko sinulla ollut pukamia jo aikaisemmin, mitkä olisivat tulleet oikein vaivaksi raskauden aikana? Voiko niitä ennalta ehkäistä ja entäs hoito?
3. Miten olet venytellyt välilihaa/oletko venytellyt välilihaa ennen synnytystä? Pitääkö sitä vain hieroa vai painella vai kuinka? Milloin aloitit venyttelyn? Käytitkö öljyä?
4. Mistä olet saanut hyvälaatuisen, mutta edullisen sitterin, säästä minua kiertämiseltä :D?
5. Saako neuvolasta vielä näinä vuosina lainaan turvaistuinta (äiti sanoi, että kun minä olin pieni, oli tämmöinen mahdollisuus siihen pienimpään turvaistuimeen)?
6. Oletko käynyt yksityisellä 4D ultrassa, minkä hintainen, mikä kaupunki?

No eiköhän noilla alkuun päästä, paukutan lisää, jos keksin..

olen rv 39+4, jos kuitenki voin vastata?
1. ihan perusrasvoilla rasvannu koko ajan, muutenki pitäis ko kuiva iho
2. ei pukamia, eikö mahavaivoja
3.en ole venytelly.. :/
4. tutulta ostin, mutta alkup. hintakaan ei ole kuin reilu 30, lastentarvikeliikkeestä ja vissiin prismastaki saa, Emma-merkkinen
5. en tiedä.
6. en

1. En mitenkään, neljäs raskaus menossa ja ei yhtään arpia, siitä onnellisessa asemassa että minulle ei näköjään arpia tule.
2. Pukamia tuli, mutta ei mitään kipeitä ja pahasti vaivaavia. Ei ole vaatinut hoitoa. Ennalta voi ehkäistä ainakin välttämällä ummettavia ruokia, juomalla riittävästi ja liikunnalla.
3. En venytellyt välilihaa, eka synnytyksessä tehtiin episotomia, toisessa repesin vähän mutta kolmannessa venyi jo sen verran että säästyin tikeiltä.. Saa nähdä miten käy nyt neljännen kanssa.
4. Ollaan pärjätty ilman sitteriä.
5. En ole kysellyt turvaistuinta neuvolasta, ostettiin oma.
6. Tavalliset ultrat riittäneet meille.

1. Perusvoiteilla ja öljyillä rasvattu ja arpia maha täynnä -arpia alkoi tulla heti kun maha vähänkin kasvoi.
2. Pukamia tuli, oli tosi kipeitä ja vaivaavia. Koskaan ennen ei ole ollut ja voiteista ei ollut apua.
Leikkaukseen sain lähetteen,mutta sitä ei tarvinnu -pari päivää synnytyksestä pukamat katos.
3. En ole venytellyt, yksi lapsi siis, ja paikat ei revennyt.
4. Emman sitteri, jota saa myös mm.prismasta -ja on ihan P*rs**stä, en suosittele yhtään.
5. Vuokrattavia turvaistuimia tietääkseni on. Me ostettiin oma.
6. "Perus ultra kerrat" käytiin, mutta samalla katottiin myös 4D ultralla, kun sairaalalla se oli.

Yhteistyössä