Arvioin lapsesi kuvan (laitetaan kuvia pinoon)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jo toki laitan tietty... mää niin aina mielelläni kuulen että lapsi on omituisen näköinen, näyttää maahiselta tai menninkäiseltä, yhtä rumalta kuin äitinsä.. etc. mikäs mahtaa olal aloittajan motiivit tähän kuvien arvosteluun...?

kuskus: Vähän epäselvä kuva, mutta todennäköisesti lapsesi on keskiverto suomalaislasta paremman näköinen. Mielestäni paita ei sovi lippiksen kanssa yhteen, mutta päähine on joka tapauksessa muodikas. Vähän kun aurinkoa vielä saisi niin komea mieshän tuosta kasvaa.

4038511.jpg
Siinäpä se =) miun höpönassu :heart: :D

Mua sais haukkua ja arvostella mielin määrin, mutta noista pojistani olen vähän herkkähipiäinen. Siltikin, vaikka jonkun anonyymin arvostelu pitäis olla aivan täysin tyhjäntekevää.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mua sais haukkua ja arvostella mielin määrin, mutta noista pojistani olen vähän herkkähipiäinen. Siltikin, vaikka jonkun anonyymin arvostelu pitäis olla aivan täysin tyhjäntekevää.

Sulla on komeet pojat. Kuopus varsinkin äitinsä kaltainen sydäntenmurskaaja kasvamassa:)

Björn:

Poika se on. Miun hevaripoika :heart: Hiuksia ei leikata pois, niistä poju tykkää itsekkin. Tuollaisissa vaatteissa se kulkee koko ajan=)

MIhis Björn sen arvioinnin poisti? IHme, ettei tää antanu miun lainata sitä ku poisti sen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Björn:

Poika se on. Miun hevaripoika :heart: Hiuksia ei leikata pois, niistä poju tykkää itsekkin. Tuollaisissa vaatteissa se kulkee koko ajan=)

MIhis Björn sen arvioinnin poisti? IHme, ettei tää antanu miun lainata sitä ku poisti sen :whistle:

Mun oli tarkotus vittuilla ap:lle kun katoin että se oli sen oman lapsen kuva, mutta tajusin mokani joten poistin viestin. sori, on sulla oikeasti ihan söpö poika :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Björn:

Mun oli tarkotus vittuilla ap:lle kun katoin että se oli sen oman lapsen kuva, mutta tajusin mokani joten poistin viestin. sori, on sulla oikeasti ihan söpö poika :D

Niin niin ;)

:laugh: Söpö se onkin :D

HelloShitty: Taidat olla mun kaksoisolento! ;) Luomikin näyttää olevan juuri samalla kohtaa! Voisin luulla olevani kuvassa, tosin hiukseni olivat synnytyksen aikaan pinkit ;)

Yhteistyössä