arvet ja tatuointi??

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
oon täs miettinyt tosi pitkään et perkule ku mahas on noita raskausarpia :kieh: eikä ne mihkää kulu ehkä vaalenee mut mua häiritsee vaan ne aina, oon aina halunnu masuun tatuoinnin siis jotain kirjotusta ja kuvan ja nyt oon ihan valmis menee ottaa kuvakin on aikalailla selvillä millasen haluun mut nyt kysymys kuuluu et oikeesti peittääkö se tazka ne arvet? tietääkö joku tai onko jollain kokemusta?mun kaverille on tehty joskus umpisuolileikkaus ja sillä on siinä arven päällä kuva ja ei siitä mitää huomaa et ois arpi..mut ku näitä on vähä enemmä ku yks :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tartu väri.ainakin mulle sanottiin näin.
ja mulla isot arvet selässä (onnettomuus) ja niidenkään päälle ei voi kuvaa tehdä

Mulle on arpien päälle tehty tatskaa ja hyvin tarttui väri, ei oo haalistunu arpien päältä sen kummemmin ku muualtakaan.

Mulla tatuoija suositti viimeks ottaan eri kohtaan, kuin mihin olin sitä aluks suunitellut, kun siinä kohtaa oli raskaus arpia. Sano että raskaus arvet muuttuu ajan kanssa (leviää, pienenee ) ja tatuoinnin viivat venyy ja "rikkoituu" ..joten otin eri kohtaan.

Yhteistyössä