Arvauksia! Montako ihmistä Trumpin yllyttämät ja aivopesemät kannattajansa ampuvat hengiltä huomenna Bidenin virkaanastujaisissa? :(

  • Viestiketjun aloittaja toivottavasti väärässä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pelkään pahaa että nämä harhaisen Trumpin harhaiset kannattajat surmaavat 255 ihmistä
Määrä on oikea, mutta ne on vaan Antifan "false flag" tyyppejä.

No jos olen ihan rehellinen, niin mä uskon, että nyt asiaan ollaan niin varautuneita, että ei tule uhreja. Lisäksi väkivallan suurin syypää on suljettu suurimmasta osasta kanaviaan, joten ei pysty lietsomaan väkivaltaa.

Toivotaan parasta.
 
TERO PEKKA SUVAKKI
Siellä on miljoonia vihaa pursuavia ihmisiä joiden oikeutusta ääritekojen Trump on lietsonut oikeastaan 4 vuotta. Silti se on aina pieni osa joka on valmis menemään noin pitkälle. Lisäksi Capitol Hillin tapaus ja sen seuraukset on avanneet joidenkin silmät. Toki varmaan niitä ihmisiä, joilla on pahat mielessä, on tuhansia. Mutta toivon, että USA on valmis ja pystyy pysäyttämään kaiken. Siksi toiveikkaana veikkaan: 0 uhria.
 
vierailija
Määrä on oikea, mutta ne on vaan Antifan "false flag" tyyppejä.

No jos olen ihan rehellinen, niin mä uskon, että nyt asiaan ollaan niin varautuneita, että ei tule uhreja. Lisäksi väkivallan suurin syypää on suljettu suurimmasta osasta kanaviaan, joten ei pysty lietsomaan väkivaltaa.

Toivotaan parasta.
siellä trumpilaiset ovat naamioitumassa kansalliskaartilaisiksi, tai heitä tietysti mahtuu muutenkin joukkoon, asia on tiedossa ja heitä tarkistellaan
muutama on jo poistettu porukasta

mutta jos vaikka vain kymmenen tyhjentää parit lippaalliset väkijoukkoihin, niin - - - - - -
 
Mua jännittää eniten, että miten trump-hysteerikot löytävät elämäänsä sisältöä jatkossa ilman Trumpia. Mahtaa tulla elämään tyhjiö. Heidän täytyy nyt kuumeisesti löytää joku toinen valkoihoinen, konservatiivinen ja kansallismielinen mies, jonka syyksi voi laittaa vaikkapa nyt sen kun formuloissa ei ole naiskuskeja ja sen semmoista.
 
vierailija
Mua jännittää eniten, että miten trump-hysteerikot löytävät elämäänsä sisältöä jatkossa ilman Trumpia. Mahtaa tulla elämään tyhjiö. Heidän täytyy nyt kuumeisesti löytää joku toinen valkoihoinen, konservatiivinen ja kansallismielinen mies, jonka syyksi voi laittaa vaikkapa nyt sen kun formuloissa ei ole naiskuskeja ja sen semmoista.
Jäbä sä sit oot quutamolla

elämä tasottuu kaikilla kun psykonarsisti joutuu pian onneksi linnaan vuosiksi

kukaan ei kaipaa moista idioottia punanappisen salkun kantajaksi
EIKÄ varsinkaan ketään uutta vastaavaa idiä tilalle!
 
vierailija
Mua jännittää eniten, että miten trump-hysteerikot löytävät elämäänsä sisältöä jatkossa ilman Trumpia. Mahtaa tulla elämään tyhjiö. Heidän täytyy nyt kuumeisesti löytää joku toinen valkoihoinen, konservatiivinen ja kansallismielinen mies, jonka syyksi voi laittaa vaikkapa nyt sen kun formuloissa ei ole naiskuskeja ja sen semmoista.
No, kyllähän he vihalleen uuden kohteen keksivät. Se on ihan varmaa.
 
vierailija
Jäbä sä sit oot quutamolla

elämä tasottuu kaikilla kun psykonarsisti joutuu pian onneksi linnaan vuosiksi

kukaan ei kaipaa moista idioottia punanappisen salkun kantajaksi
EIKÄ varsinkaan ketään uutta vastaavaa idiä tilalle!
Jep, tuo nimensä veroinen tyyppi on muka-nokkela.

Ei tajua, että Trump-ketju on ollut täynnä irvailua Trumpin fanaattisille ihailijoille ja salaliittoteorioihin uskoville, koska eihän sitä uskoisi, että on tuollaisia ihmisiä, jotka eivät todellakaan osaa niitä (surullisen)kuuluisia omia aivojaan käyttää.. Näkeehän sen jo tuon Q-kultin kannattajista.
 
vierailija
Mua jännittää eniten, että miten trump-hysteerikot löytävät elämäänsä sisältöä jatkossa ilman Trumpia. Mahtaa tulla elämään tyhjiö. Heidän täytyy nyt kuumeisesti löytää joku toinen valkoihoinen, konservatiivinen ja kansallismielinen mies, jonka syyksi voi laittaa vaikkapa nyt sen kun formuloissa ei ole naiskuskeja ja sen semmoista.
(y)

Toki syypää on jo olemassa: Jussi Halla-aho. Hallis-uutisia alkaa vaan tulla taplamäärä entiseen verrattuna. Ja tietenkin maailmanlaajuisesti saadaan muita kauhistelun aiheita. Eihän kukaan ollut esim. kuullut Brasilian politiikasta mitään 1970-luvun jälkeen, mutta sitten valittiin Jair Bolsonaro ja yllättäen mammapalstallakin on viitattu oikein nimeltä mainiten brassipoliitikon temppuihin.
 
Deleted member 149094
Toki syypää on jo olemassa: Jussi Halla-aho. Hallis-uutisia alkaa vaan tulla taplamäärä entiseen verrattuna. Ja tietenkin maailmanlaajuisesti saadaan muita kauhistelun aiheita. Eihän kukaan ollut esim. kuullut Brasilian politiikasta mitään 1970-luvun jälkeen, mutta sitten valittiin Jair Bolsonaro ja yllättäen mammapalstallakin on viitattu oikein nimeltä mainiten brassipoliitikon temppuihin.
Ensin liian vähän uutisia, sitten liikaa, mutta aina vääriä?
 

Yhteistyössä