arvauksia kehiin mikä mua oikeen vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
elikkäs toista viikkoa jatkunut alaselän ja alavatsan kipua? Kipu on sellaista tasaista ja vihlovaa,vaihtelee paikkaa, välillä särkee alaselkä sitten kohta taas alavatsa ja myös puolet vaihtelee (siis oikeelta vasemmalle..) Kipu tuntuu siis jommalla kummalla puolella, ei siis koko alueella..

Mitä tää nyt on? Tarvis varmaan huomenna soittaa lääkäriaikaa, mutta sillä välin listataan vaihtoehtoja.. :D

Mulla samanmoista nyt ollut jo jonkin aikaa :/ enkä tiedä mistä johtuu,mutta lääkäri aikaa sitä kai itsekin pitäis varailla...tai gynelle ajattelin mennä,kun luulen,että jostain sen suunnan vaivasta kyse..ja lasta mekin tässä yritetään,joten pelottaakin onko mussa jokin nyt vikana :ashamed:

No en ole gynekologi, mutta ilmeiseti emättimen ja kohdunsuun flora voi jostain syystä muuttua "huonoksi". no sit on ihan uimahalleista, vessanpytyistä, saunasta. Onko tosiaan uusi asia sinulle??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ole gynekologi, mutta ilmeiseti emättimen ja kohdunsuun flora voi jostain syystä muuttua "huonoksi". no sit on ihan uimahalleista, vessanpytyistä, saunasta. Onko tosiaan uusi asia sinulle??

no kieltämättä aiheestä en tiedä kovinkaan paljon, en ole koskaan mitään tulehduksia edes sairastanut, joten.. sorry vaan :asheim:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no kieltämättä aiheestä en tiedä kovinkaan paljon, en ole koskaan mitään tulehduksia edes sairastanut, joten.. sorry vaan :asheim:

Joo, no tuo kohtutulehdus voi tulla, vaikka ei syytä osaisi sanoa. Minulla oli lievä kohtutulehdus (ei siis kuumetta tai mitään) noin reilu puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Oli vaivannut jo useamman kuukauden. Just samat oireet kuin sinulla. Mutta ei siis äitynyt kovin pahaksi (onneksi!!).

Jos sä painat jommalta kummalta puolelta suurinpiirtein munasarjan kohdalta voimakkaasti ja päästät äkkiä irti, tuntuuko kipua? Jos tuntuu, sillon on häikkää munasarjoissa, esim. kystia tai tulehdus.

Entäs endometrioosi? Muita oireita onko? Endon kuvauksesta löytyy: www.endometrioosi.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
tulehdus kohdussa tai virtsateissä?

:o eikäääää? mistä sellanen voi tulla?

Bakteerista yleensä. Mistä nyt tulehdukset tulee..

no mistä ne tulee?? kerro ihmeessä kun en tiädä?

epäpuhtaudet, liian vähäinen nesteen nauttiminen, liian pitkä pinnaaminen, kylmä (joka aiheuttaa pöpöille ominaiset olosuhteet aktivoitua)... kohtutulehduksesta en oikeen sitte tiiäkkää mitää, voin tietysti vilkasta tarkemmin saiteilta.. mutta yleisesti tulehdukseen tarvitaan joko virus tai bakteeri.

Yhteistyössä