Arvatkaas mitä ostin?

Tuli tilattua itselle se Tv-Shopin Ab Swing.

Yleensä en ole sortunut noihin kaikenmaailman ihmelaihtumistuotteisiin, mutta tota ajattelin nyt koklata.
Saa sitten tehtyä vatsalihaksia laitteen avulla helpommin, kun niitä normaalisti tekee, selkäni kipeytyy.

Onko jollain kokemusta kyseisestä laitteesta?

Mulla on se tossa nurkassa pölyyntymässä :/
Onneks en siitä mitään maksanu ku sain kaupantekijäisenä..
Olis varmaan aika tehokas jos muistais joka päivä sen 4 min. tehdä. Siinä vaan helposti alkaa huijaa itteään eli keikuttaakin selällä (joka ei tunnu sitten missään) eikä vatsalihaksilla.

Sillon kun sain sen niin kyllä viikossa huomas että ryhti parani, eli kyllä se toimii...kai... Sittemmin unohdin koko vempaimen :D

hoi
paljonko maksoi tv-shopissa? Minä katoin netistä www.select.fi, oli aika edullinen. oon joskus kokeillu, tuntui ainakin tehokkaalta. Ja varmasti tehoaakin jos viittii tehä.

Mimmi62
Kävin katsomassa onpa halpa mitenköhän tuollainen tarjous, eiköhän niitä ol e mennyt kaupaksi... Voi hitsi mä haluun kanssa, pitäsköhän tilata kun on noin halpa. Onko se tilaamasi tuote siin tuollaine just olen mä katsellut niitä ostoskanavia, mutta unohtuu aina mistä oli kyse.. Kun olet vempannut ja tunnet jotain niin kerro heti tänne.

Tintti1010
Siis voihan vitsi.... :eek: ;) ...miunkii oli pakko tilata se tuolta nettisivuilta kun kehuitte niin kovin ja lisäksi sai niin halvalla...! :)
Nyttenhän myö voitais perustaa oma ab-swing jumppapino!!! ;) ;) :D

Mimmi62
Minäkin toissapäivänä täällä hehkutin et tekis mieli tilata ku on noin halpa, no eilen sen sitten tilasin ja nyt odotetaan. Eilen olin kyllä salilla ja ekaa kertaa body bumpissa, hirvee rääkki, mutta kunnialla läpi ja tänään paikat tiesi jotain tehneensä. ihan kkiva kun pääse tuolla vemppaamaan kun toi mun selkä on huono niin tällä voisi mennä paremmin....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 22:13 Taistelija89 kirjoitti:
Toimiiks noi ananas kapselit? Onko kokemuksii?
Mä en oikeen usko että mitkään kapselit ja ihmepillerit toimii :/

Oon ite nuorempana laittanu satoja mummonmarkkoja kaikkiin laihdutustuotteisiin ja yksikään ei painoa laskenu :ashamed: muuta kun rahapussissa..

Yhteistyössä