Arvatkaapa, paljonko maksoi kolmen hengen viikon mittainen Espanjan-loma täysihoidolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Olen niin ylpeä siitä, miten vähillä kustannuksilla selvittiin, vaikka tehtiin kaikenlaista kivaa (vesipuisto, huvipuisto, sirkus) jne. ja osteltiin vaatteitakin.

Arvatkaapa, paljonko koko lysti maksoi lentoineen, majoituksineen, muine kulunkeineen. Yksi aikuinen, kaksi lasta.

En osaa edes arvioida noin pienen porukan matkan hintaa... mutta olisko jotain 2000e..? paljon riippuu otitteko lennot ja hotellin erikseen... tai jonkun äkkilähdön (jotka ei kyllä mun mielestä edes ole halpoja...)

[QUOTE="a.p";26665182]Otettiin lennot ja hotelli erikseen, pelkät matkat + majoitus-kulut oli yhteensä 1800e.[/QUOTE]

Aivan... Niin ja tuossa ruokakin siis?
Älä pahastu, mutta tuntuu niin isolta summalta. Mä aina metsästän halpoja lentoja... nyt saatiin 1400e lennot kuudelle Espanjaan. :) Mutta ollaan maksettu joskus reilusti yli 2000euroakin. Ja joskus päästy halvemmallakin. :D
Matkustaminen on kallista. Aina. Halvemmalla pääsee jos on kotona vaan. Toisaalta matkustaminen on niin kivaa, että en siitä luovu. :)

Yhteistyössä