arvatkaa miten kiva on herätä yöllä siihen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
kun lapsi kalauttaa päänsä ihan täysiä mun nenään..ihan kun turpaan ois saanu. sattuu hitosti. Mulla lapsi nukkuu kyllä omassa sängyssä mutta aamuyöllä hiippailee vireen ja on tosi kova pyörimään..ja tää ei oo eka kerta |O auuuuuts!

Ei ollenkaan kiva herätys!
Mulla oli joskus musta kulma, ku poju otti ihan pienenä ja iski unissaan nyrkkinsä silmä kulmaan. Hiukan hävetti käydä ihmisten ilmoilla ku ihmiset katto säälivästi minuu ja ukkoa murhaavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Mulla oli joskus musta kulma, ku poju otti ihan pienenä ja iski unissaan nyrkkinsä silmä kulmaan. Hiukan hävetti käydä ihmisten ilmoilla ku ihmiset katto säälivästi minuu ja ukkoa murhaavasti.

voin kuvitella :laugh: :ashamed: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:

voin kuvitella :laugh: :ashamed: :hug:

Kyllä se jo itteensäkin naurattaa, mutta ei sillon. Teki mieli laittaa lappu kaulaan "tämä pieni ja herttainen ukon alku minut pahoinpiteli, ei tuo omilla jaloilla kulkeva ukko" :kieh:

Meidän esikoisella oli pienempänä tapana nukkuessaan nostaa jalkaa ylös ja päästää se sit ihan rötvärentona alas. Varmaan kuvitteli peiton alta pois tappelevansa tai joitan. Tuli "pari" kertaa vatsaan tai kylkiluihin jne monoa, mut ei se kait niin tuskallista ollut kuitenkaan kuin miehellä sukukalleuksille osunut jalanpudotus kantapääosuma....

Yhteistyössä