Arvatkaa mitä mä äsken tein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zizilisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Mä luen just kirjaa kolmastoista kertomus ja mietin päivällä, että pitäis aakkostaa kirjahylly. :D

Sain just toissa yönä sen kirjan loppuun :D
Aikas hyvä kirja oli, piti jännityksessä loppuun asti!
Mulle tuli se vasta eilen! :o (kirjakerhosta)

Ai kun mä tahtoisin oman lukuhuoneen missä olisi takka ja iso ikkuna jonka edessä iiiso ikkunalauta, pehmustettuna hyvin. Lämmin villashaali, korea pikkupöytä jonka päällä kuumaa juotavaa. Niin ja niitä kirjojakin! Nyt on tosi vähän.. Pitää alkaa kerämään vaan niitä miljoonia mieleisiä..

Mieti nyt, siinä luet ihanaa kirjaa nojaten pehmeisiin tyynyihin. Ulkona on pimeää, lukuvalo ja kynttilät valaisevat ja ikkunasta näkee kuinka isot lumihiutaleet hiljalleen leijailevat maahan..

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
toivottavasti ei oo yhtä paljon kirjoja ku täällä... jos mä ryhtysin toho hommaa, sais jo valkotakkiset tulla hakeen :xmas:

No ei noita nyt niin hirveästi ole vielä, mutta kokoajan tulee lisää ja oonkin miettinyt että mihin niitä alan työntää, kun noista hyllyistä alkaa kohta loppuu tila,,,

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
toivottavasti ei oo yhtä paljon kirjoja ku täällä... jos mä ryhtysin toho hommaa, sais jo valkotakkiset tulla hakeen :xmas:

No ei noita nyt niin hirveästi ole vielä, mutta kokoajan tulee lisää ja oonkin miettinyt että mihin niitä alan työntää, kun noista hyllyistä alkaa kohta loppuu tila,,,

ei ku uutta kirjahyllyä kehiin... tänne just ostettu uus semmone seinän piiiiiitunen :D

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mä luen just kirjaa kolmastoista kertomus ja mietin päivällä, että pitäis aakkostaa kirjahylly. :D

Sain just toissa yönä sen kirjan loppuun :D
Aikas hyvä kirja oli, piti jännityksessä loppuun asti!
Mulle tuli se vasta eilen! :o (kirjakerhosta)

Sain heinäkuun alussa synttärilahjaksi, kun toivoin. Se on kaupasta ostettu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ai kun mä tahtoisin oman lukuhuoneen missä olisi takka ja iso ikkuna jonka edessä iiiso ikkunalauta, pehmustettuna hyvin. Lämmin villashaali, korea pikkupöytä jonka päällä kuumaa juotavaa. Niin ja niitä kirjojakin! Nyt on tosi vähän.. Pitää alkaa kerämään vaan niitä miljoonia mieleisiä..

Mieti nyt, siinä luet ihanaa kirjaa nojaten pehmeisiin tyynyihin. Ulkona on pimeää, lukuvalo ja kynttilät valaisevat ja ikkunasta näkee kuinka isot lumihiutaleet hiljalleen leijailevat maahan..

Kuulostaa ihanalta!
Mä näin joku aika sitten jossain sisustuslehdessä kuvan jossa erkkeriin oli rakennettu koko sen erkkerin kokoinen koroke, joka oli ikkunan alareunaan asti korkea. Siinä päällä oli samankokoinen patja ja paljon ihania pehmeitä tyynyjä. Semmosesta nyt sitten haaveilen varmaan koko loppuikäni :p

Yhteistyössä