arvatkaa mistä tietää et mun mies on hölmö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:D :heart:
Mä löysin kerran liesituulettimen reunasta pätkän maalarinteippiä mis luki tykkään susta ja sit oli viä syrän B)
Nyt ei olla puhuttu kahteen päivään :whistle:

Mikäs mykkis teillä on? Mä en ymmärrä miten jotkut voi pitää mykkistä. Itse aina kovasti yritän mutta en pysty olee ees puolta tuntii :D

mustasukkanen? harmaat nää on... näissä lukee kyl mustalla uvex :D (hitto nyt koko palsta älyy et mulla on tennissukat)

Viuhvauh ehanaa :D eikai sentään tuo teippi teijän puhumattomuuteen liity? :whistle:

Tää mykistely on ihan normaalia, meillä ei tapella, meilla ollaan hiljaa |O Ja se on raivostuttavaa.. Täällä mä sit yksin märisen kun ketuttaa..

Ja teipillä ei oo osuutta asiaan, siitä on jo muutama viikko siitä teipistä :D Näitä tulee ja menee :whistle:

laita sille teippi "sä oot ihan hölmö" :D

aijoo kerran tuo oli laittanu sängyn yläpuolelle lakkahyllylle post-it lapun jossa oli nuoli sen puolelle sänkyä, ja teksti "tuo rakastaa sua". harmi et se oli tippunu yöllä ja mä en nähny sitä.. taisin yövuorosta tulla. mut se lappu löyty mun hiuksista sitte ku heräsin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
laita sille teippi "sä oot ihan hölmö" :D

aijoo kerran tuo oli laittanu sängyn yläpuolelle lakkahyllylle post-it lapun jossa oli nuoli sen puolelle sänkyä, ja teksti "tuo rakastaa sua". harmi et se oli tippunu yöllä ja mä en nähny sitä.. taisin yövuorosta tulla. mut se lappu löyty mun hiuksista sitte ku heräsin :D

:hug: Miten sööttiä :D Nyt voit kertoo sille, et kaksplussan mammat pitää sitä sööttinä :laugh: Siihen loppuu post-it lappujen kirjoittaminen :kieh:

en kyllä kerro :D "pakkoko sun on aina kertoo kaikki palstalla?" on jo pariin otteeseen kysytty.

pakkasin kaupassa tavarat siihen kassalle niin että ensin kestävät paketit, ja sitte sitä mukaa pehmenee että ne sais fiksusti pusseihin, ja väänsin kaikissa tuotteissa viivakoodin ylöspäin, niin mies kysyy "noinko ne tekee kaksplussalla?" :D

en kyllä kerro :D "pakkoko sun on aina kertoo kaikki palstalla?" on jo pariin otteeseen kysytty.

pakkasin kaupassa tavarat siihen kassalle niin että ensin kestävät paketit, ja sitte sitä mukaa pehmenee että ne sais fiksusti pusseihin, ja väänsin kaikissa tuotteissa viivakoodin ylöspäin, niin mies kysyy "noinko ne tekee kaksplussalla?" :D

täh miks noi viivakoodit?

:laugh: Sille on siis menny oppi perille!! Mitä muut edellä sitä kaikki perässä :hug:

Yhteistyössä