:heart: Päivät ainakin kohdallaan ja rakkaan kanssa "sitä" useasti Se olisi paras lahja ikinä.
jos se baby on tullakseen se tulee.:heart: Päivät ainakin kohdallaan ja rakkaan kanssa "sitä" useasti Se olisi paras lahja ikinä.
olin, tuli km.etkös sä ollu jo raskaana tuossa hetki sitten?muistelen jostain ketjusta lukeneeni..
mikä mones?Monesko?
olin, tuli km.
joo, kyllä. Tai luulin niin. Nyt on toiveet korkeella, et jos...pahoittelut km:n johdosta, joulukuun alussahan sä olit raskaana viimeks?
luulit olevasi raskaana ja luulit saaneesi km:n?et sitten testannut ikinä?itse kun sain km:n niin mulle kyllä sanottiin, että raskautta ei saa heti yrittää vaan pitää odottaa yksi kierto..joo, kyllä. Tai luulin niin. Nyt on toiveet korkeella, et jos...
olin raskaana, sain varhaisen km:n.luulit olevasi raskaana ja luulit saaneesi km:n?et sitten testannut ikinä?itse kun sain km:n niin mulle kyllä sanottiin, että raskautta ei saa heti yrittää vaan pitää odottaa yksi kierto..
Ja sitten vielä hehkutat kaikille, että "voi mahdollisesti olla hedelmöittyminen käynnissä"... No joo, ei kai sitä ookkaan tarkotus tajuta kaikkien järjenjuoksua.ja olen saanut km:n useemman kerran elämässäni, joten raskautuminen ei ole helppoa varsinkaan nyt kun oon 37.