arvatkaa kuinka paljon mun SANDAALIT makso?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riemurasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riemurasia

Vieras
vinkkinä sanottakoon, että mulla ei oo IKINÄ ollu näin kalliita SANDAALEITA!! oli senverran hintavat että tuskin koskaan enää tarvii uusia ostaa..ihan hävettää, kuin kalliit oli.. äiti makso puolet että se vähän kuitenki pelasti tilannetta.. mutta se on pakko ostaa silon kun löytyy hyvät!! mulla on 42jalka ja toooosi kapea..

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
no aika lähelle;95?!!saavat siihen hintaan kestää aika monta kesää.. onhan nuo ihan mielettömän hyvät jalassa ja on pohjan muodot just kohallaan..mutta silti.. vähän viilsi sydämestä kun myyjä täti sano hinnan..

Alkuperäinen kirjoittaja riemurasia:
no aika lähelle;95?!!saavat siihen hintaan kestää aika monta kesää.. onhan nuo ihan mielettömän hyvät jalassa ja on pohjan muodot just kohallaan..mutta silti.. vähän viilsi sydämestä kun myyjä täti sano hinnan..
Kalliit ovat mutta eiköhän kestä muutaman vuoden.Ja varmaan näyttävät paremmalta kuin halvat kengät. :whistle:

Mulla on kans ollut noi Clarksin sandaalit monta vuotta. Eivät ne nyt ihan noin kalliit olleet, mutta ovat tosi hyvät jalassa myös. Sen tiedän, että kun mun täytyy uudet sandaalit ostaa, niin merkkiä en vaihda! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mulla on kans ollut noi Clarksin sandaalit monta vuotta. Eivät ne nyt ihan noin kalliit olleet, mutta ovat tosi hyvät jalassa myös. Sen tiedän, että kun mun täytyy uudet sandaalit ostaa, niin merkkiä en vaihda! =)

juu, mä olisin halunnu kans Clarksit, muutei ollu kokoja..joten päädyin eccoihin..:)

Alkuperäinen kirjoittaja riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

juu, mä olisin halunnu kans Clarksit, muutei ollu kokoja..joten päädyin eccoihin..:)

Eccon sandaalit kestää, ostin uudet toissavuonna kun mies kielsi mua viemästä 20 vuotta vanhat eccot suutariin. Mukavat jalassa ja hyvän näköiset.

=)

minä pohdin keväällä että jos ostaisin uusiin sandaaleihini pohjalliset. Kun sitten tarkemmin rupesin miettimään, "uudet" ovatkin 5v vanhat. Hinta oli hirvittävä, mutta 20 euroa/vuosi ei enää tunnu kalliilta.

Yhteistyössä