Arvakkaas mikä mua vituttaa ja mikä mulle siihen helpotuksen suo :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Mä kerron nyt jo eli KAIKKI NE HARMAAT ÄLYKÄÄPIÖT jotka aukoo päätään täällä vain siksi että tosimaailmassa eivät uskalla sanoa edes kärpäselle pöö!

Ja se mikä saa mun vitutuksen tiehensä on se mitä mä tälläkin avauksella haen... Eli se että kaikki ne harmaat ketä tää koskee tulee mulle aukomaan päätään ja tekee siis samalla väitteestä toden

Tai sitten ei tuu yhtään viestiä ku tietävät mitä mä tällä haen :kieh: :kieh:

Ehkä niitä harmaita älykääpiöitä vituttaa ne kaikkitietävät mustat, jotka ovat maailman parhaita ja kaikessa oikeassa. Käännä nyt tääkin ihan miten haluat.

uskallan sanoa suoraan myös "oikeassa" elämässä. Mutta luule sinä muuta jos se helpottaa sun oloasi. *halaus*
Oletko koskaan miettinyt omia sanomisia mihin harmaat tarttuvat, voisiko olla´että pata kattilaaa soimaa.

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
PÖÖ.olinkos rohkea kun uskalsin?

hehheh nii i no kuten sanottu täällä uskaltaapi tehdä mitä vaan mutta mites mahtaa olla tuolla oikeessa maailmassa... :kieh:

sen verran pohjosessa asun,ettei ole vielä kärpäsiä näkynyt,mutta yritän uskaltaa,kun tänne ilmaantuvat

Alkuperäinen kirjoittaja Väärin:
uskallan sanoa suoraan myös "oikeassa" elämässä. Mutta luule sinä muuta jos se helpottaa sun oloasi. *halaus*
Oletko koskaan miettinyt omia sanomisia mihin harmaat tarttuvat, voisiko olla´että pata kattilaaa soimaa.

Ei mua juuri muhun kohdistuvat harmaiden vittuilut hetkauta suuntaan tai toiseen... :saint:

Yhteistyössä