On ollut hetken ja sitten palasi taas Mervin luo.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Häh??? Onko Nykäsellä ollut joku Jenna vai sen äiti?
Molemmat yht'aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Häh??? Onko Nykäsellä ollut joku Jenna vai sen äiti?
Jaa... se oli varmaan silloin ku olin keväällä viikon kipeenä enkä nähny lööppejäAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:On ollut hetken ja sitten palasi taas Mervin luo.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Häh??? Onko Nykäsellä ollut joku Jenna vai sen äiti?
onko sun serkkus täältäpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Ai niin se Jenna. Täytyis kysyy serkulta et tunteeko tyypin. On sen verran pienet piirit ja suht samaa ikää tää Jenna ainaki muistaakseni
Juu mun faija on syntyjään Jeppiksestä ja yks serkku asuu siel perheineen, samoin täti ja eno on jääny synnyin seudulleen.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:onko sun serkkus täältäpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Ai niin se Jenna. Täytyis kysyy serkulta et tunteeko tyypin. On sen verran pienet piirit ja suht samaa ikää tää Jenna ainaki muistaakseni
se jennahan ei varsinaisesti oo pietarsaarelainen, vaan larsmolainen. (ettäs tiiätte! tältä paikalta meni jo tarpeeks maine sen paskareissun jälkeen )
sit säkää et asu kaukana varmaanAlkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Juu mun faija on syntyjään Jeppiksestä ja yks serkku asuu siel perheineen, samoin täti ja eno on jääny synnyin seudulleen.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:onko sun serkkus täältäpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Ai niin se Jenna. Täytyis kysyy serkulta et tunteeko tyypin. On sen verran pienet piirit ja suht samaa ikää tää Jenna ainaki muistaakseni
se jennahan ei varsinaisesti oo pietarsaarelainen, vaan larsmolainen. (ettäs tiiätte! tältä paikalta meni jo tarpeeks maine sen paskareissun jälkeen )
Espoon syntyny ja sitä kautta eksyin Poriin et melkein naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:sit säkää et asu kaukana varmaanAlkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Juu mun faija on syntyjään Jeppiksestä ja yks serkku asuu siel perheineen, samoin täti ja eno on jääny synnyin seudulleen.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:onko sun serkkus täältäpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Ai niin se Jenna. Täytyis kysyy serkulta et tunteeko tyypin. On sen verran pienet piirit ja suht samaa ikää tää Jenna ainaki muistaakseni
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Espoon kautta eksyin Poriin et melkein naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:sit säkää et asu kaukana varmaanAlkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Juu mun faija on syntyjään Jeppiksestä ja yks serkku asuu siel perheineen, samoin täti ja eno on jääny synnyin seudulleen.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:onko sun serkkus täältäpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Ai niin se Jenna. Täytyis kysyy serkulta et tunteeko tyypin. On sen verran pienet piirit ja suht samaa ikää tää Jenna ainaki muistaakseni