Ärsytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku mamma

Jäsen
15.08.2011
115
0
16
Voi että ärsytti tänään ruveta kakkua tekemään, kun mies oli taas eilen niin hyvällä tuulella. Mikään ei oo hyvä mitä teen on sotkusta (pyykit pesty, imuroitu, lattiat luututtu, tiskit tiskattu) vaan voi hyvä ihme, kun lapsen leluja on lattialla ja pari kuppia pöydällä (kahvikuppi ja juomalasi).

Koiran pierut haisee , ja minä haluan kahtoo emmerdalea. Kaikki oli minun syytä ja mitään osaa tehdä.

No toisaalta olen ylpeä itsestäni että kuitenkin kakkupohja valmis ja huomenna koristelen sen, ja näin ollen voin nostaa itseni riidan yläpuolelle :D Huomenna en aio sanoa mitään pahaa, ja tämänkin illan koitan olla kiltisti :saint: Sitten jos ei kelpaa pääsee kyllä piru irti:kieh:

Onnes mies töissä tämän ja huomisen aamun, niin voin purkaa ärsytystä ja hallita hermoja. Kummasti se vaan piristää jakaa tuntemuksia ja kirota :D

Ja ihan piruillessa olen tänään siivonnut niin tarkkaan ettei vaan pääse mistään valittamaan, liinat suorassa ja ei varmasti tule olemaan lelun lelua lattialla, kun herra saapuu töistä kotiin.

Toivotaan nyt että ei vaan rupee herra itse mitään äpisee, kun saapuu kotiin, itse voin varmasti olla päätäni aukomatta ensin, mutta auta armias joshän aloittaa valituksen tänäänkin sotkusta :mad:

Yhteistyössä