G
grrr...
Vieras
Ärsyttää niin vietävästi!Oon 26-vuotias neljän lapsen äiti ja sehän se tilanne on,että ei ole lukion lisäksi mitään koulutusta.Töihin en pääse lasten takia vaikka miten koitan hokea ja tolkuttaa,että lapset ei vaikuta minun työpanokseeni mitenkään ja lapsilla on isäkin,joka myös voi jäädä kotiin hoitamaan jos sairastuvat.Kouluunkin hain nyt kevään haussa,mutta muutamasta pisteestä jäi vajaaksi (ammattikorkeaan siis) ja että nyt ottaa päähän.Tuli yhtäkkiä semmoinen valtava itseinho..Saamaton nahjus olen.Jotenkin luotin siihen,että tänä syksynä pääsisin koulun aloittamaan vihdoinkin ja kiinni oikean ammatinsryjään,mutta ei..Tyhmä mikä tyhmä sitten varmaan.Ensi vuonna sitten olenkin jo niin vanha,että nehän nauraa mut pihalle pääsykokeista.Oikein hävettää kun kaikki kaverit ovat jo valmiita tai lhäes valmiita ja oikeissa töissä kunnon palkalla ja minä yksi kitkutan nyt työmarkkinatuella kun en pääse edes kouluun.Kaverit alkavat nyt puuhaamaan lapsia kun on omat asiat kunnossa ja minulla ne juoksee jaloissa jo neljänä kappaleena..Ja sekin vielä,että ihan joka ikinen lapsi on tullut ehkäisystä huolimatta että kaiketi se pitäisi jompi kumpi käydä sterilisoimassa jo tai ryhtyä selibaattiin..
kiitos kun sain viedä palstatilaa tällä. =)
kiitos kun sain viedä palstatilaa tällä. =)