Ärsyttävin piirre/tapa puolisollasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guggulisguu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guggulisguu

Vieras
Jos olet nainen, mikä piirre miehessäsi ärsyttää tai mikä tapa?
Ja vastaavasti, jos olet mies, niin mikä piirre vaimossasi ärsyttää tai mikä tapa?
Ja päinvastoin, mikä on ihanin/paras piirre puolisossasi?

Mä oon nainen ja eniten mua ärsyttää mun miehessä hänen tapansa jättää tavaroita (esim karkkipapereita,räkäpapereita,likaisia astioita) ja likaisia vaatteita hujan hajan ympäri kämppää. Välillä jaksan keräillä niitä, välillä jätän keräämättä. :(

Paras piirre taitaa olla se, että hän on kuitenkin hyvä isä lapselleen, täysillä paneutuu senhetkiseen leikkiin, oli sitten kyse painimisesta, askartelemisesta tai legoilla rakentelemisesta.:) <3

mua ärsyttää mun miehessä kaikenlainen kynsien repiminen ja pureskelu sekä korvien, nenän ja hampaanvälien kaivelu. parasta hänessä on ihana ja mukava luonne, se että meillä on yhdessä mukavaa.

Mieheni ajantaju on kehnohko. Hän ei välitä aikatauluista juurikaan, eikä avittamatta pysy rutiineissa tms. Myöhästelisi ilman muistutuksia jne. Voi uppoutua johonkin tuntikausiksi, eikä huomaa ajankulua. Se on ajoittain rasittavaa, paitsi silloin kun se aika hukataan yhteisesti miellyttävään tarkoitukseen.

Ihaninta miehessä on hänen asenteensa. Ikuisesti positiivinen idealisti, piinallisen rehellinen, romanttinen perhekeskeinen mies. Hänen seurassaan on helppo olla ja siitä hänen maailmaa syleilevästä optimismistaan ja hyväksyvästä ajatusmaailmastaan tulee riippuvaiseksi.

• Tykkää
Reactions: Data
Se, että jättää tavaroita levälleen :whistle: Esim. vaatteita aina pitkinpoikin ja yritä siinä sitten arpoa mikä olisi menossa pesuun ja mikä ei.

Ihanaa on mm. se, että jaksaa päivittäin näyttää välittävänsä. Halailee, suukottaa, silittelee.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
ihan vähäisestäkin syystä eikä suostu lopettamaan, vaikka minä olen monta kertaa yrittänyt selittää hänelle, että en hyväksy väkivaltaa. Miehen mukaan lapsen hakkaaminen ei ole väkivaltaa :-(

[QUOTE="Suurperheen äiti";29308426]ihan vähäisestäkin syystä eikä suostu lopettamaan, vaikka minä olen monta kertaa yrittänyt selittää hänelle, että en hyväksy väkivaltaa. Miehen mukaan lapsen hakkaaminen ei ole väkivaltaa :-([/QUOTE]
Mikä se hänen paras piirre sitten on?

se lukee lapsille satuja sellaisella "kovalla kimittävällä akuankanveljenpojat äänellä ja sitten "raiskaa " niitä tarinoita muuttelemalla hahmojen nimiä tuttujen nimiksi jne "
se on muka eläytymistä ... argh

parasta että se lukee niiille, ja leikkii niiden kanssa ja on Isä. Siksi aion kestää tuon vikinän.

- Negatiivista työ perheen edelle -asenne. Ei jaa kanssani arkea ja vastuuta lapsista 50/50 vaan on "viikonloppuisä" pääasiassa. On siis töissä n. klo 08 -> klo 20-23. Lomia ei pidä, kesälomistakin saa taistella että pitää. Isyysloma ei tullut kysymykseenkään kuopuksen synnyttyä jne.
- Positiivisia ovat viikonloput kun jaksaa siivota ja osallistua lastenhoitoon pitkästä työviikosta huolimatta. (Keväällä saattaa tosin olla töissä viikonloppuisinkin). Arvostan toki myös sitä, että on meidän pääasiallinen elättäjä. Ei tienaa vain itselleen kuten moni nykyään vaan koko perheelle ja pitää sitä itsekin itsestäänselvyytenä tässä tilanteessa. (Ylityöt eivät johdu rahasta, kun ei niitä saa rahana vaan vapaina joita ei koskaan tule pidettyä...)

Poikaystäväkandidaatin huono puoli on lyhyt keskittymiskyky. Ilmenee esimerkiksi supernopeana innostumisena asioista ja sitten nopeana kyllästymisenä. Lisäksi jos häneltä pyytää jotain niin helposti unohtaa.

Ihana piirre on se, että on kiltti ja hellä.

Yhteistyössä