ÄRSYTTÄVIN PIIRRE PUOLISOSSASI - JA ITSESSÄSI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajo

Vieras
Mun mies on kaikinpuolin ihana, mutta yksi kamala tapa sillä on: SE MOUKKAILEE!!!!! (kähmii, puhuu rumia...yök yök yök!) muka vitsinä, mutta ällöttäääää

ja mussa on se vika, että haukun sen sukulaisia

Puolisossa ehdottomasti ärsyttävin piirre on liike kiltteys. Saa olla tutuille, tutuntutuille ja tutunkaverinkaimoille vähän väliä muuttoapuna, olkapäänä, tekemässä pihahommia, millon mitäkin.

Itsessäni todennäköisesti liika neuroottisuus. (Astiakone täytyy täyttää oikein, sängyt pedata tietyllä tavalla, muutenkin siisteyteen liittyvät)

Ah, kiitos vinkistä! Astianpesukone tosiaan odottaa keittiössä, jotta sen päälle laittaisin.. tai on odottanut kympistä asti :D Eli itse ehkä unohtelen jotain? :D
Miehessä ärsyttävintä on sen tapa käyttää rahaa kuin se ei loppuisi koskaan.. ja haluta aina ostaa jotain turhaa tavaraa tai karkkia tms.

Mies no turhantarkka joissakin asioissa. Itsessäni.. olen muutaman kerran sanonut pahasti/nolannut miehen vieraitten aikana. Tiedän olen tyhmä! Enkä osaa keskustella enää. Mikä avuksi?? :( EN tiedä on niin paha mieli ielläni, miks en osaa ns aikuistua vaan sanon ensin ja ajattelen sitten.. Tai miehestä näkee jos olen käyttäytynyt lapsellisesti. Mikähän avuksi?

Jos mieheltä kysytään, niin varmaan se kun mä en kiukkuisena puhu mitään, en kerro syytä ja kävelen kantapäillä ja puhisen ja tuhisen.
Muoks. ja hajamielisyys.

Miehen ärsyttävin piirre ehdottomasti on nalkuttaminen. Vähän se on vuosien mittaan tasoittunut sentään, kai se on tajunnut, että hukkaan menee. Kyllä se silti toisinaan osaa rasittaa vieläkin...

Miehen ärsyttävin piirre on, et se ei kerta kaikkiaan saa laitettua tavaroita paikoilleen käytön jälkeen!! |O (motkottanu about 8v asiasta... )

Mun ärsyttävin piirre on varmaan laiskuus tiettyjen asioiden suhteen :ashamed:

Miehessä on niin monta asiaa pielessä, mutta olisiko ehdottomasti ykkönen se ettei tee perheensä kanssa mitään.Tuntuu ettei rakasta lapsiaan

Minussa on varmaan miehen mielestä ärsyttävintä se että vaadin häntä osallistumaan kotitöihin...Myös ylitunteellisuutta löytyy ja rakastan nalkutusta :D

mies....ja mun mielestä se on se tapa antaa huomiota vain muille kun perheelle, jossa kolme pientä lasta. tuo muuttoapuna toimiminen taitaa olla äijälle luksusta vaan...mun mielestätuollaiset menot pitää sopia ensin perheen kanssa eikä hups hävitä paikalta.
siis oma äijä on ihan liikaa "apuna" muualla...ja mä kaivelen hampaita!

Hän on kovin hidas ja harkiteva käänteissään, päätöksissään ja teoissaan. Ja minä olen nopea käänteissäni, päätöksissäni ja teoissani.

Ja hän tekee yhden asian jääräpäisesti loppuun eikä kykene hajottamaan keskittymistään ja toimintaan sen yhden asian kimpussa ollessa mihinkään muuhun, kun taas minä teen kolmea tai neljää asiaa sujuvasti lomittain.

Yhteistyössä