Ärsyttävän kiittämätön mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Teen joka päivä miehelle ruuan kun se tulee ruokatunnilla kotiin syömään. Joka päivä se myös poistuu pöydästä kiittämättä ruuasta, vaikka olen korostanut miten olisi hyvä opettaa myös lapsillemme hyvät käytöstavat.

Tänään olin tehnyt meksikolaissävytteisiä lihapullia, joissa oli tacomaustetta ja valkosipulia. Mies huutaa jo ovelta että mikä kamala hiki täällä haisee ja hän ei ainakaan syö tuollaisia jalkahieltä haisevia pullia. Otti sitten vain perunaa ja punajuurisalaattia eikä edes maistanut pullia (jotka muuten oli tosi hyviä, vaikka itse sanonkin!). Tämän nähtyään vanhin lapsemmekin alkoi nirsoilla ettei hänkään tykkää näistä, vaikka oli ennen isän tuloa syönyt hyvällä ruokahalulla. Sanokaa miten mä jaksan päivästä toiseen tehdä ruokaa tuolle kiittämättömälle äijälle!

Teen sille ruokaa koska kyllähän me muutkin täällä kotona syödään. Mutta ei ollut kerta eikä ensimmäinen kun on nurissut liian mausteisesta ruuasta. Mun mielestä aikuisen ihmisen pitää edes maistaa ennen kuin tuomitsee p*skaksi kaikki mikä tuoksuu erilaiselta kuin äitimuorin makaronilaatikko.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teen sille ruokaa koska kyllähän me muutkin täällä kotona syödään. .

Ei meillä ainakaan syödä vain sitä mitä huvittaa, jos ei maistu niin ollaan syömättä. Eikä oteta sitä mitä sattuu maistumaan.

Sori mut en nyt tajunnut..?

Alkuperäinen kirjoittaja voi vee mikä törkimys:
Älä tee ruokaa sille. Eihän tuollaista tarvitse katsella. Ilmoita miehellesi että menee äidilleen syömään.

ja siis loukkaavaahan toi on mut mu lähinnä huolettaa et eikö tolla äijällä ole mitään tajua et minkälaiset käytöstavat opettaa omalle lapselleen!!!!! idiootti!!

jos ei oma mies arvosta vaimoaan ja sen tekemisiä niin kuka sitten? ja lapsi oppii et naista voi kohdella miten vaan! poika kohtelee tulevaa vaimoaan noin ja tytär antaa jonkun kusipään jatkaa isän perinteitä!!
jutelkaa äijäs kans ja jos ei lopeta tollasta dissamista ni lähe käveleen!!!!

Yhteistyössä