ärsyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias ulla

Vieras
Ärsyttäiskö ketään muuta? Mulle on tullu kännyyn vajaan viikon sisällä useita soittoja tuntemattomasta numerosta, en ole koskaan ehtiny vastaamaan. Tänäänkin kolme kertaa. Aamupäivällä eka. Ja illalla vikan kerran. Kaikilla tutuilla on ihan tunnettu numero ja ne muutamat jotka joskus soittavat tuntemattomasta numerosta eivät nyt ole soittaneet. Lehti ym tilauksetkin yritetään kai nykyisin soittaa numeroista, jotka näkyvät näytössä. Jos joku on jo kohta viikon yrittänyt sitkeästi tavoitella minua tuntemattomasta numerosta, MIKSI IHMEESSÄ HÄN EI LAITA TEKSTIVIESTIÄ???? Tai soita uudelleen hetken kuluttua? Tänäänkin olin puhelimessa ja hän koputti. Olin vapaa minuutin kuluttua. V...u kun ärsyttää ettei ihmiset osaa käyttää viestimiä.

Ai vielä soittelevat lehtimyyjät tuntemattomasta numerosta? Sen verran alkaa ärsyttää, että kyllä sais olla jotain todella ihmeellistä että tilaisin mitään tuollaisilta tuntemattomilta numeroilta...

Ja sen verran vielä,että aion kyllä nyt kytätä puhelinta ja jos tosiaan on kyse jostain tilaus tms asiasta, niin annan palautetta ja terveisiä työnantajalle, että varsinkin tälläiset työasiat kuuluu sivistyneesti hoitaa numeroista, jotka ovat kaikille näkyvissä.

Se on joku myyjä, gallupin tekijä tai joku muu tilastoija. =)

Soittavat kerran, jos ei vastaa, ohjelmoivat koneen tms. vinkkaamaan uusiksi soittamisesta jollekin toiselle päivälle.

hyvä!!! siis peesaan uteliasta ullaa että antaa palautetta esimiehelle jos kaupustelija...usein itselle soittanut myös joku kuluttajatutkimuksesta tai eläkevakuutusasioissa. terroria se on puhelinterrorikin!