ärsyttävää painostusta (lapsista ja kavereista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Siis mä en voi sietää tuota kun soitetaan Likalle, ensin sanotaan et soita mulle, ja lyödään luuri kiinni, ja sitten kun Likka soittaa takaisin, niin vaatimalla vaaditaan et meille pitää päästä, ja kun ei päästä, vaaditaan lähtemään ulos, ja kun ei sinnekkään lähdetä, aletaan itkemään ja sit Likkaa harmittaa kun toiselle tulee pahamieli.

Olivat jo ulkona tuolla vesisateessa, ja kahdet ulkovaatteet on jo pyykissä kun kastuivat, eikä Likka halua mennä enää ulos..nyt se sit taas murehtii kun toiselle tuli pahamieli :headwall:

ei siinä muuten mitään, mut kun tää alkaa olla jokapäiväistä, jos Likka on jo jonkun kanssa, niin tää kaveri pitää aina ottaa mukaan, ettei ala itkemään, mut kun sillä itsellä on kaveri, niin ei ikinä sit huoli Likkaa mukaan..

huoh..naisenergia jyrää taas :kieh:

Ota napakampi ote tuohon hommaan. Kun kerran olet paikalla, ota se fone lapsesi kädestä ja esittäydy sekä kerro vieraalle lapselle "muutamia faktoja siitä miten menetellään". Tarvittaessa, tai jos niin haluat, solmi kontakti ko. lapsen vanhempaan, ne ovat usein melko lailla tolkuissaan. Näissä asioissa vaan pitää itse kunkin taipua kompromisseihin.

Miksi pitää soittaa, miksei tule suoraan kotiovelle kysymään, että pääseekö teille? Näin miellä on käytäntö lapsilla. Tohon ovelle ne tulee kysymään, eikä kaikilla ole edes omia puhelimiakaan. Omilla on puhelin, mutta yleensä hekin menevät ovelta kavereita pyytämään.

lähdettiinkin eilen anoppilaan, jäi tää juttu vähän kesken..

Eli olen sanonut, eli eilenkin sanoin sille tytölle 10min ennen sitä puhelua, et nyt ei saa tänne tulla, eikä Likka lähde ulos, ja joskus kyllä käy ovella eikä soita, mut silloinkin saattaa 5-10 min välein sitten rampata tossa ovella, ja sama kitinä sit siellä :/

ja niinhän siinä eilen sit kävi, et soitti heti tuon ekan puhelun jälkeen uudestaan ja Likka sit kuitenkin lähti ulos, ihan mielellään, ainakin niin se sanoi.

Vanhemmat tiedän, ja uskon kyllä et on sanottu ja neuvottu tuota käytöstä, ja varmaan tuo oma on ihan samanlainen välillä, kyseessä kun on noi 10v tytöt, niin..no jooo :xmas:

Yhteistyössä