ärsyttävää (koiran pas*asta...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Siis mua niin ärsyttää se että pitää niitä rakkeja ulkoiluttaa ihan hiekkalaatikon vieressä... :headwall: Ja sit on sitä paskaa joka paikka täynnä.. :headwall:
Viimeksi eilen, kun käytiin tuossa puistossa ja hiekkalaatikolle mentiin.. Hiekkalaatikolla rupesin katsomaan että ei jumalivate, isoja koiranpaska kokkareita siellä sun täällä, ja ihan hiekkalaatikon vieressä..
Ihmetyttää kun tuollaki sitä nurmikkoa jatkui vaikka kuinka pitkään,niin ihan pakko just lasten leikkialueelle päästää.. :headwall:

No meillä on täs kerrostalon pihassa lasten leikkipaikka, hiekkalaatikko ja sitten liukumäen ja keinujen alue on myös hiekkaa. Talon muiden asukkaiden kissat sit pitää tätä paikkaa vessana :headwall: On tosi mukavaa kun joka kerta saa heittää monet kissanpskat pois :kieh: Ja asialle ei tehdä mitään,vaikka taloyhtiölle olen asiasta ilmoittanut...

Hyi helvata :x Kiva sitten kun tota p.askaa kulkeutuu sisälle asti lasten kengissä ym.. Varmaan tosi terveellistä!
Meillä on kissa, joka ei tod kulje vapaana, koira joka ei p.asko mihinkään leikkipaikoille tms (ja jos niin tekee niin kerätään se keko pois) ja lapsi, joka luonnollisesti tykkää leikkiä..
Ei kai ne aivottomat koirien omistajat ymmärrä jos ei ole pieniä lapsia!
Ja niin, jos kissat k.us.eksivat ympäriinsä (eli kulkevat vapaana) niin viekää ne löytöeläintaloon! Eipä ne saa vapaina kulkea taajamissa eikä tehdä tarpeensa minne sattuu. Jos ei omistajaa kiinnosta, niin saapahan kissa uuden kodin.
Tuon mä olen suunnitellut tekeväni meidän takapihalla tallustelevasta kissasta joka ei tiedä rajansa. Ei kai rivarin takapiha ole kulkukissojen aluetta lain mukaankaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Hyi helvata :x Kiva sitten kun tota p.askaa kulkeutuu sisälle asti lasten kengissä ym.. Varmaan tosi terveellistä!
Meillä on kissa, joka ei tod kulje vapaana, koira joka ei p.asko mihinkään leikkipaikoille tms (ja jos niin tekee niin kerätään se keko pois) ja lapsi, joka luonnollisesti tykkää leikkiä..
Ei kai ne aivottomat koirien omistajat ymmärrä jos ei ole pieniä lapsia!
Ja niin, jos kissat k.us.eksivat ympäriinsä (eli kulkevat vapaana) niin viekää ne löytöeläintaloon! Eipä ne saa vapaina kulkea taajamissa eikä tehdä tarpeensa minne sattuu. Jos ei omistajaa kiinnosta, niin saapahan kissa uuden kodin.
Tuon mä olen suunnitellut tekeväni meidän takapihalla tallustelevasta kissasta joka ei tiedä rajansa. Ei kai rivarin takapiha ole kulkukissojen aluetta lain mukaankaan?

Just noin meille kävikin, et sitä pas.kaa tuli kenkien mukana sisälle... No, piti sit alkaa kenkiä pesemään. :x
Ja sit on toinen hiekkalaatikko, jossa käydään.. siellä on henkilöllä koira, ja on lapsia. Silti jättää koiranpaskat ihan hiekkalaatikon viereen tai sit hiekkalaatikon lähellä olevalle nurmikolle.. Pitää siinä sit silmä tarkkana katsoa, että onko jossain kokkareita vai ei..

Yhteistyössä