H
hmph!
Vieras
Sovittii viimeviikolla kaverin kanssa että tehdään jotain viikonloppuna. Suunnitelmissa siis ensin lauantaina puolen päivän aikaan mut sit tää sano et haluaa siivota ku lapset nukkuu joten sovittii et unien jälkeen. Sitten se ilmoittaa, että ei ehdi ollenkaan tavata ku ei ole saanut aikaiseksi aloittaa siivousta (vaan on ollut facebookissa). Sitten tänään piti tavata puolilta päivin ja yhdeltätoista hän ilmoittaa että heräs juuri eikä oikein ehdi ku tytär menee nukkuu kahdeltatoista. Okei, eli unien jälkeen about klo 14. Äsken se ilmoitti että ei ehdi tänäänkään, kun ovat muuttamassa eikä saa nyt niitä juttuja tehtyä niin että ehtisi. Oikeesti on todella ärsyttävää, koska olen nyt kahtena päivänä odotellut tätä kyseistä ihmistä kun olisin voinut tehdä sitten jotain muuta. Tässä vaiheessa päivää ku alan kysellä että olisko jollain jotain ni ei ketää enää kiinnosta ja itseasiassa ei muakaan enää kiinnosta ku ärsyttää ja meni päivä pilalle. Viikonloput on myös aika pitkiä ku mies on 14h töissä ja olin odottanut että tehtäis tän kaverin kans jotain kivaa. Eikä edes voi sanoa että anteeksi kun olen nyt varannut sua kaks päivää turhaan!