Ärsyttävä naapurin poika!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
suututtaa niin kamalasti tuo pihapiirissä asuva pentu,kun ei voi omat lapset olla pihassa ollenkaan!useaan kertaan on lapsemme ollut pihassa samaan aikaan yhden perheen tenavien kanssa,mutta aina on meidän lapset tulleet kotiin kun ovat alkaneet kiusata niitä : (
äiti on just sellainen että jos sille menee sanomaan niin puolustaa omiaan tietenkin kun eihän niissä omissa pennuissa ikinä ole se vika!
enää ei kukaan muukaan tästä pihasta pidä lapsiaan ulkona samaan aikaan niiden kanssa ettei tulisi mitään ongelmia.onko muidenkin pihassa näitä mätämunia?

MÄ taas kartan meidän pihan poikaa kun ruttoa hyökkäilee aikuisten ja lasten kimppuun.Naisia lyö takapuolelle jos et huomaa sen olevan seläntakana äiti jos sattuu olemaan paikalle ei sano mitään.Jos äiti huomaa ,että pihalla porukkaa laittaa muksunsa pihalle ja jää imettämään tai hoitamaan sisälle.Monesti lähdemme pihalta pois juuri pojan takia.

Meidän lähinaapureiden 6 vee pojat just huuteli taas tytölle jotain: ilmeisesti pitävät tyttöä nössöä, kun tyttö ei keuli pyörällä, ei pääse ilman mua huoltsikalle eikä riehu niiden kanssa muutenkaan. Istuivat tuolla rappusilla ja huusivat meidän kulkiessa ohi että "Ei oo tyttöjen juttu, perkule!!" moneen kertaan.. Mä sitt jo karjasin takasinkin vähän, kävi ketuttamaan. (ja siis toi ei oo tyttöjen juttu tulee siitä, kun neiti on sanonut niille välillä takas että "Ei oo tyttöjen asia." kun ovat painostaneet sitä tekeen hölmöyksiä..)

taas sellanen ongelma naapurin poika saman ikäinen kuin omanikin ja tunnettu niin että ovat syntymästä asti kavereita olleet. mutta siitä asti kun naapurin poika oppi lyömään ja satuttamaan toisia. muksinu meidän poikaa nyrkillä, taaperokärryll, kepillä, heittää tavaroilla. usein poika tullut sisälle mustasilmänä, kasvot raavittuna, naarmuilla kehossa mustelmia. ja kun pojan äidin kanssa juttelee niin aina on hyvät selitykset vakio et poika on väsynyt, nälkäinen, pahalla tuulella you name it. olen yrittänyt puhua et jotain on pielessä kun yleensä joka kerta kun he leikkii niin jotain tapahtuu. äiti ottaa nokkaansa ei kato päin ja sanoo vaan et parempi mennä heidän pihasta pois. vaik kuin ystävällisesti ja syyttämättä , syyllistämättä puhuu niin ei hän pysty, heidän pojassa ei ole vikaa.
yritänkin tätä pojalle sanoa älä mene heidän pihaan. mut kun aina aluksi on kivaa ja josta kumman syystä tämä poika suuttuu ja satuttaa. ollan itse miheni kanssa oltu paikalla usein kun yhtä äkkiä potkaisee tai heittää jollain. ja äitä sanoo älä nyt ja me mennnnään sisälle pojalla on nälkä vaokka olisivat puoli tuntia aikasemmin tulleet syömästä. mua ärsyttää tää äiti ja myös tää poika kun sitä ei saada loppumaan.

siitä tulee seuraamuksia naapurin puolelta jos hänen penskojaan komentelee...kuulin heidän tuttaviltaankin että ei saa komentaa tai äiti alkaa aukomaan päätänsä.vaikka tietää pojan olevan häiriintynyt,niin ei valvo pihassa niitä.tai vaikka pihassa oiskin niin sormien läpi kattoo.

Yhteistyössä