Ärsyttääkö teitä toi Pikkukakkosen juontajatätsy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄRSYTYYYSSSS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se Jyrki on ollut kaikkien aikojan paras pikkukakkos-juontaja. =)
Tai se Jari, vai mikä olikin silloin minun lapsuus aikoina.

Meillä ei lapset enää edes halua pikkukakkosta katsoa - sanovat hölmöksi ohjelmaksi.
Onhan se aika tekopirtee lässynlää nykysin :/
Mut Utelias Vili keskiviikkona on PARAS! :)

Ootteko pistänyt merkille, että tässä torstain pikkukakkosessa kuvaustyyli on vähän erilainen. Juontajaa kuvataan tosi läheltä, joten siksikin ne mulkoilut ja silmänpyöritykset korostuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja äö:
Mustakin tuo on ihan kivanoloinen tyttö/täti. Tulee mieleen Amelien elokuvan päätähti, mikäsen nimi nyt oli...

Audrey Tautou

Minusta se Neppajymykerhon naisjuontaja on yhden ilmeen ihme.

Mun mielestä se keskiviikkoisin Eila on ainoa siedettävä juontaja, ne tiistaisin olevat penskatkin on ihan superärsyttäviä!

Mut mun lapsukainen tykkää sitä katsella niin mä sit siinä seurana katson että nään mitä ojelmia lapsille näytetään...

No just nauroin kun ihmettelin että minkä takia muun 1 v tyttö kattoo pikkukakkosta kirjaimellisesti silmät pyöreenä. Sit kun katoin itse niin huomasin että tuo tätihän mulkoilee kanssa. Jotkut ihmiset matkii ilmeillään toisten tunnetilaa tai juttuja ja jotkut tooosi näkyvästi. Toivottavasti meidän kukka ei :))

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No just nauroin kun ihmettelin että minkä takia muun 1 v tyttö kattoo pikkukakkosta kirjaimellisesti silmät pyöreenä. Sit kun katoin itse niin huomasin että tuo tätihän mulkoilee kanssa. Jotkut ihmiset matkii ilmeillään toisten tunnetilaa tai juttuja ja jotkut tooosi näkyvästi. Toivottavasti meidän kukka ei :))

Ei siis mikään kukka vaan TYTTÖ :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mun mielestä se keskiviikkoisin Eila on ainoa siedettävä juontaja, ne tiistaisin olevat penskatkin on ihan superärsyttäviä!

Mut mun lapsukainen tykkää sitä katsella niin mä sit siinä seurana katson että nään mitä ojelmia lapsille näytetään...

Etkö sä luota siihen että pikkukakkosessa tulee lastenohjelmia ?

Yhteistyössä