Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Mua ärsyttää enemmän se toinen nuorehko nainen, joka laulaa lurittaa koko ajan: "Ti, ti, ti, ti, tiistai, ke, ke, ke, ke, keskiviikko" tai milloin mitäkin hoilottaa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äö:Mustakin tuo on ihan kivanoloinen tyttö/täti. Tulee mieleen Amelien elokuvan päätähti, mikäsen nimi nyt oli...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No just nauroin kun ihmettelin että minkä takia muun 1 v tyttö kattoo pikkukakkosta kirjaimellisesti silmät pyöreenä. Sit kun katoin itse niin huomasin että tuo tätihän mulkoilee kanssa. Jotkut ihmiset matkii ilmeillään toisten tunnetilaa tai juttuja ja jotkut tooosi näkyvästi. Toivottavasti meidän kukka ei)
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mun mielestä se keskiviikkoisin Eila on ainoa siedettävä juontaja, ne tiistaisin olevat penskatkin on ihan superärsyttäviä!
Mut mun lapsukainen tykkää sitä katsella niin mä sit siinä seurana katson että nään mitä ojelmia lapsille näytetään...